Pfff Aanplaksel

Hey,
ik ben Katey (15) en ik ben nieuw op het forum. Nou ja, ik lees het al heel lang, maar ik reageer nooit en heb nog nooit een topic geplaatst. Nu ga ik dat dus wel doen!

Ja oke.
Ik zit nu in 4 havo en wij gaan over 3 weekjes met zn allen op kamp. 1 week lang in de tent slapen met men besties, yayy! Maar er is 1 probleem... D. uit mijn klas.
D. is een meisje in de klas wat als enige nog 14 is. Ze is de jongste en ze is F*cking irii!!!!! Alleen zij denkt dus dat ze bij mij en mijn 3 besties hoort sinds ze ruzie heeft met haar oude vriendinnen. Nou en dus zij wilde met ons in de tent. Nou dat kon niet maar het kon miss. opgelost worden want ze kon dan wel in een tentje alleen en dan kwam ze gewoon bij ons.
Maaarrrrr ik heb daar dus echt TOTAAL geen zin in en twee van mijn drie besties ook niet (maar eentje wel, die vind het niet erg) Maar ja ik heb daar gwn geen zin in dus WHAT DO I HAVE TO DO tell myyyy!!!

5 sep 2017, Katey


Reacties

plaats reactie
1

Tjaa moeilijk... Maar ik ken het wel 🤔 Tjaa wat zou ik doen... Idk. Hoelang speelt het al?

5 sep 2017, 21:09, Appelflap
2

Wowww zo snel een reactie bedankt!
Ja het speelt nu al een jaartje, sinds de 3e.. K word dr echt GEK van haha

5 sep 2017, 21:09, Katey
3

Ohh okeee das lang!

Luister, ik snap dat je vind dat ze irri is, maar zij voelt zich waarschijnlijk ook eenzaam! En 's avonds in de tent ben je gewoon met je besties en je kan ook misschien een keertje wegsluipen.. Maar het is ook haar kamp en nou ja, dat wil je niet verpesten, hoe irritant iemand ook is... Neem ik aan tenminste.

5 sep 2017, 21:09, Appelflap
4

Hey ja Appelflap dat snap k wel... En das ook wel zielig maar dr zijn zoveel mensen waarmee ze om kan gaan en dan wil ze weer bij ons OMG...

5 sep 2017, 21:09, Katey
5

Hey,

jaaa begrijp ik dat is ook irritant, maar ze wil zelf alleen maar het beste. Als je mijn forum (zo alleen) wellis hebt gelezen dan zie je dat ik dat ook was. Ik moest vorig jaar 1 nachtje op kamp en dat was voor mij al verschrikkelijk. Ik had toen ook niemand. En dan moet ze ook nog een week! Doe een beetje aardig voor haar om het wat leuker te maken en laat haar gewoon bij je zitten want misschien is ze wel heel aardig. als een vriendin van jou haar aardig vind en jij vind haar aardig en zij jou ook, dan kan het echt wel een vriendin worden en misschien juist op dit kamp! Het is maar een weekje dus ben lief 🤣💘

6 sep 2017, 17:09, Appelflap

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.