PESTEN WHAT TO DO!!!!!!!!

DE LAATSTE TIJD WORT IK OP SCHOOL BEST VAAK GEPEST:DAAR BEDOEL IK MEE: IN DE PAUZE GOOIEN ZE FLESJES,VOLLE PAKJES,PAKJES,DOPJES EN DERGELIJK NAAR ME TOEN WANDAAG KWAM ER ZOAL EEN HEEL HARD FLESJE OP MIJN HOOFD:( IK WEET NIE WAT IK MOET DOEN GWN FF AFWACHTEN HET MELDEN OF ER NIKS VAN AANTREKKEN , WANT SOMS ALS JE IETS GAAT MELDEN OF ZEGGEN TEGEN IEMAND WORDT HET ALLEEN MAAR ERGER HEBBEN JULLIE TIPS EN OF HULP OF IETS DERGELIJKS ZIT ER WEL BEST ERG MEE EN IK WIL DAT HET STOPT MAAR HOE????? HELP ME PLEAZ!!!!!

6 nov 2012, loveyou x


Reacties

plaats reactie
1

Lieve loveyou x.
Ik vind het super erg dat je word gepest, maar weetje wat het is?
Pesten gebeurd heel vaak en je kunt het voorkomen.
Je kan bijvoorbeeld naar je mentor gaan of als je nog op de basisschool zit, naar je juf of meester.
Dan spreekt de juf/mentor die leerling(en) aan.
En als ze dan toch doorgaan met pesten, moet je proberen er niet op in te gaan/negeren.
En dan loop je zonder te zeggen,naar de leraar/mentor,en dan komt er waarschijnlijk nog een gesprek.
Maar als ik mag vragen, waarom wordt je gepest?
Heel veel liefs,kusjes en sterkte van Hannah x

7 nov 2012, 12:11, hannahx
2

natuurlijk mag je wat vragen!
ik zit op de mb (middelbare)
ik weet eigenlijk niet zo goed warom ik gepest wordt het is zo raar het lijkt wel alsof ze geen reden hebben van het pesten het is egt vreemd en raar en ik wordt er gek van maar het lven kan niet altijd goed zitten tog? ik ben heel blijn met jou hulp en aandacht en alles wat je voor me doet ik ben er egt blij mee egt bedankt van alles xxxxx als je meer vragen hebt of gwn wil praten via deze berichtn kan je weer reageren en uiteraard zal ik antwoord geven!

9 nov 2012, 18:11, loveyou x
3

Goed ik reageer wel heel laat op je bericht maar is het pesten nog steeds bezig?
ga dan in overleg met je ouders en mentor naar n andere klas\school

zijn ze niet meer bezig gefeliciteerd!

btw als dat zo is ^ weetje dan al waardoor het kwam?

8 aug 2015, 08:08, vossje
4

ik werdt vroeger ook gepest . en ik weet dat dat niet fijn voelt
en ook in een klas door twee personen eentje nog erger dan de andere de ergere die probeerde me uit de vriendenkring te gooien maar toch heb ik volgehouden tot ze verhuisde
de andere minder erge zit gwn in mijn klas en pest mij niet meer allen is het zo dat ik vaak denk dat zes over mij praten maar ik negeer het gwn
ps ik heb gehoord dat vaak kinderen pesten die vroeger gepest werden heb ik gehoort bij het klokhuis dus miss moet je gwn de klokhuis over pesten ook voor de lol kijken ook leer zaan hoor

15 mrt 2017, 15:03, i-dont-now
5

Lieve Kijkers, je kan zeker ook met de kindertelefoon bellen en dan naar de chat gaan. dei mensen zijn heel lief.
de genen die pesten hebben iets waardoor ze zich niet goed voelen. en soms bedoelen ze het niet zo maar ik haat pesten

15 mrt 2017, 19:03, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.