Ouder???

Hoi!
Ik was laast in de stad met een vriendin van me beetje uitgaan en zo en we waren met haar vriendengroep. En er zat wel een leuk jongen tussen: leuke stijl, leuke persoonlijkheid en we hadden het echt leuk samen beetje geflirt en zo maar het probleem is: ik ben 14 en hij 17 ik vind het niet echt een probleem. Maar Mn vriendin had gevraagd wat hij van me vond en hij vond me heel leuk maar gewoon te jong. Maar ik vind hem zó leuk echt gewoon suuuper en hij vond me ook leuk alleen gewoon te jong. Dus ja wat nu?

PS. ik heb nog nooit gezoend stel nou we zoenen hoe moet ik dat aanpakken

Alvast bedankt

10 okt 2018, Anoniem:p


Reacties

plaats reactie
1

Hey Anoniem!

Wat leuk dat je zo'n leuke jongen hebt ontmoet met wie het zo goed klikte!

Zo te lezen vinden jullie elkaar leuk maar vind hij jou te jong voor zichzelf. Dat is inderdaad een lastige kwestie.

Misschien kun je eerst een vriendschap met hem opbouwen om hem beter te leren kennen. If you are ment to be, dan zal dan vanzelf blijken.

Ik denk dat het hetzelfde geldt wat betreft het zoenen. Als je je goed voelt bij hem en jullie elkaar erg leuk vinden, dan gaat het zoenen eigenlijk wel een beetje vanzelf. Daarin is het vooral belangrijk dat je dat pas doet als jij daar klaar voor bent. Overhaast dus niet en luister goed naar je gevoel :)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs, Amy

11 okt 2018, 09:10, Amyxx
2

Leeftijdsverschil kan prima! Ben 15 en mijn vriend is 19

26 nov 2018, 07:11, Hela
3

leeftijd verschil is echt niet erg hoor, ik ben ook 14 en had gezoend met een jongen van 18 dus het kan wel gewoon
het is hetzelfde als hij dalijk 25 is dan ben jij 22, dan klinkt het allemaal toch ook niet meer erg?
en het zoenen gaat vanzelf, gewoon doen! alleen moet je echt niet als een wasmachine gaan zoenen want dat is echt het vreselijkste ooit. (ervaring van een jongen🤢)
maar praat hier ook met hem over dan komt het wel goed want de leeftijdverschil is echt niet erg!

26 nov 2018, 20:11, annoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.