Misschien raar topic.

Hey lieve forumgenootjes,
ik ben bijna 14 en ik loop heel erg achter op alles.
- Terwijl de meeste meiden op hun 12e ongesteld worden was ik 13.
- Ik heb nog geen vriendje gehad.
- Ik ben eigenlijk heel kinderlijk.
En nu komt het.
Ik heb vriendinnen van 12, 13 en 14, en ook 15. De meeste zijn al ontgroend. Ik heb ook een kinderachtige vriendin, en die is ook met hele andere dingen bezig, totaal niet met onze dingen. Ik ben sins bijna een halfjaar voor de eerste keer verliefd geworden. Ik had altijd wel jongensvrienden, maar ook zo kinderachtig. Een van die vrienden zie ik niet meer maar wij waren met hele andere dingen bezig. En vriendinnen van mijn hebben al ge💋. En ik allemaal niet. Hun hebben ook aan elkaar gevoeld ect. Ik ben zo kinderachtig, vind ik. Hun waren 13 en 14 toen hun voor het eerst ge💋 hadden. En ik heb ook nog een beugel. Zijn jullie ermee bezig? Hebben jullie het al gedaan? Liefs Eva. 💗

12 jul 2018, Eva🎀


Reacties

plaats reactie
1

Ten eerste het is zeker niet raar dat je op je 13e ongesteld bent geworden, dat is juist de leeftijd dat de meeste meisjes ongesteld worden ( ik zelf ook) en ook hebben de meeste meisjes op die leeftijd ook nog geen vriendje gehad. Er zijn zelfs genoeg meisjes die pas op hun 18e of later pas een vriendje krijgen. Ik hoop dat je je hier wat beter door voelt!💙

12 jul 2018, 17:07, Anoniemmmm
2

Ik werd pas ongesteld 1 week later na mijn 13de verjaardag. Zoenen wel wat eerder maar aanzitten dat niet. Ik was meer met school bezig en me vriend in plaats van met de trend.

13 jul 2018, 01:07, Bluemerel

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.