Leuke starende jongen... 🤔

Hoi,
Er zit een jongen in mijn klas en die zit mij al 2 weken aan te staren. Dus ik dacht die heeft interesse in mij, dus ik ging beetje terug staren. Begin deze week vroeg ik aan een vriend van mij (en vriend van hem, maar wel te vertrouwen) of hij misschien meer wist. Vrienden van die jongen zagen wel dat hij iemand leuk vond, maar wisten ook niet wie. Die vriend van mij had hem op app gevraagd dat het mensen opviel dat hij mij aankijkt. Hij antwoordde: zij kijkt mij juist hele tijd aan, en ik vind haar niet leuk maar ze heeft wel humor. Ik weet niet of hij de waarheid spreekt of het gewoon niet durft te vertellen... en waarom zegt hij nou dat ik hem aankijk, terwijl ik dat pas deed sinds het mij opviel van hem. Weet iemand wat dit betekent en hoe ik het aan moet pakken? Vandaag zag ik hem alweer staren, maar vind het opsich wel een leuke jongen waarmee ik het wel wil proberen. Dankjulliewell x

16 feb 2017, Fleurtjeee


Reacties

plaats reactie
1

Kan iemand helpen?

17 feb 2017, 20:02, Fleurtjee
2

hey fleur een klein ding je moet niet zo ongeduldig zijn maar ja ik help je ik. denk dat hij wel op je is hij wil zeker stoer zijn ttegen zijn vrienden maar ik denk dat hij op je is sucses x

18 feb 2017, 11:02, tamaraaaa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.