Leuke jongennnnnnn

Hi,
ik ken al een heel lang een leuke jongen. Al sinds de basisschool, daar waren we vrienden. Later, rond groep 8, hoorde ik van iedereen dat ie me leuk vond, voor zover je 'verliefd' kan zijn op je 12e. Maar goed ik deed er niks mee, hij ook niet. We gingen naar dezelfde middelbare school, maar niet bij elkaar in de klas. De eerste jaren zag ik hem bijna niet, maar ik dacht veel aan hem, ik ben bang dat ik nu toch best verliefd op m geworden ben. Hij is heel knap en krijgt veel aandacht van andere meisjes. Ik heb niet echt contact meer met m sinds de brugklas, Ik zit nu in de 4e, hij ook en nu zitten we bij elkaar in de klas. Ik zie dat ie weleens naar me kijkt. Het lijkt me heel leuk als hij me ook leuk vind. Hoe zie je zoiets?

8 jan 2020, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Ben je verliefd op hem? Dan kun je dat laten merken door te flirten en dan kun je voorzichtig kijken of hij ook jou leuk vindt en dan kun je verder

8 jan 2020, 19:01, ( . Y . )

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.