Leuke herinneringen❤

Hoii! Dit wordt een vrolijk topic. Vertel hier in de reacties je leuke herinneringen, grappige gebeurtenissen en dat soort dingetjes!❤
xx Angel😇

29 jun 2017, Angel😇


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Angel😇, wat een leuk topic ook geen onzekerheid. Dat je hier tijd aanbesteed is zo lief. En ook leuk dat je zo nieuwsierig bent je bent een cool meisje. Oké ik vertel ook bloopers. 1 de kinderen op deze site geven mijn kracht ze zijn echt cool en helpen elkaar zo goed. En ik kreeg een kitten en later een puppy. Helaas is die kat aangereden maar ik ga geen kinderen nemen maar huisdieren

30 jun 2017, 16:06, Eva
2

Jammer dat ik de enige ben die een bericht stuurt.

16 jul 2017, 09:07, Eva
3

Lieve Angel😇, wil jij mij helpen? Iedereen heeft ruzie hier. De lengte's of gewichten. Ik ben dun BMI 17. Maar iedereen wil dunner, mooier, dikker, bruiner, langer zijn dus zeggen ze iets. Sommige zijn echt zo lang. Sommige meten het niet goed en sommige willen het of denken iets. Nu zijn wij allemaal boos op elkaar. En beledigen we ook wat niet goed is. Ik word een beetje in de war ik ben boos teleurgesteld en een beetje bang. Ik hou er niet echt van. Ik hoop dat iedereen eerlijk is. Sommige maken fouten over iets (je lengte, gewicht) maar val het niet aan. En iedereen heeft een mening en sommige gaan de baas spelen. Ik wou een verhaal maken over onzekerheid (Niemand is de beste) Ik bedoelde daar mee dat niemand beter is. Want iedereen wil de dunste, langste, grappigste, slimste zijn en daar word ik gek van. En verdrietig nu komt er weer ruzie zeker. *
*Dit bericht is aangepast door de moderator.

16 jul 2017, 16:07, Eva
4

En dat is toch zo ik vind bijna iedereen lief ik ken veel mensen. En ik weet heus wel dat sommige een eetprobleem willen hun willen niet gepest worden en gaan daarom zelfmoord plegen of in het ziekenhuis. Heel gek ik kan het niet uitleggen. Maar die ruzie is overbodig, en weet je als er ruzie is haat ik mezelf ook. Ik wil geen anorexia en die mensen doen ons pijn en krijgen dubbel verdriet dat wil ik zeggen. *. Mijn vriendin is ook de weg kwijt ze word gepest en wil nu dood en de enige oplossing was niet eten. Ze doet me echt veel pijn. Maar je word er mee geboren met perfect willen zijn. En perfect is een reden dat anorexia bestaand.Het is dat je er de hele dag aan denkt. En je bent heel onzeker je voelt je heel dik terwijl je normaal of dun bent. Als je op google anorexia opzoekt zie je genoeg ze porten heel veel. Ze doen er alles aan om dun te zijn ze zijn nooit dun genoeg en ze eten bijna niks of niks. Jij bent nu degene die slim genoeg is en gewoon niet onzeker is. Een gevoel is besmettelijk anorexia dus ook. Wij willen altijd de dunste zijn
* Dit bericht is aangepast door de moderator.

16 jul 2017, 16:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.