lees dit forum alleen als je moslim bent!!

Hallo allemaal

Nou ik heb nu een verhaal over geloof

dus mijn ouders zijn christelijk maar ik ben moslim..

Is dat raar?

Ik vroeg aan mijn moeder of ik moslim kan worden en ze zij ja maar het beste is geloven waar wij in geloven

Maar zal ik wel moslim worden? Nou iedereen geloof iets anders en wat moslims geloven wil ik ook er aan geloven want ik vind het logisch waar hun erin geloven ...

P.S : ik heb nu natuurlijk wel respect voor mensen die christelijk zijn

ik wist eerst niet zo goed wat je moest doen om moslim teworden en ik las het op internet en er zijn speciale woorden die je moet zeggen in het arabish en ja dat had ik 3 keer gezegd en ik moet ook bidden enzo en voordat ik ga bidden volgens mij Abdest ofzo halen dus je zelf schoon maken met water

maar is iemand op dit site die moslim is en weet hoe je moet bidden ? Kan je dan stap voor stap uitleggen wat je dan moet doen? PLLSS ik wil graag bidden

en maak jullie geen zorgen want ik ga 100% geen spijt krijgen :)

vraagje voor moslims: ik hoorde dat je Allah (god) niet kan zien en er is een redenen er voor weet je het?

En dat je dua ofzo kan doen ik las het op internet en volgens mij stond het in het turks maar ik ging vanaf een andere appaart en translaten :)

En is het waar dat de einde van de wereld op een elke moment kan komen en dat alle slechte mensen in de vuur gaan?

(Soorry Christelijke mensen ) ik hou van jullie)

Ik wil alles weten van iemand die zelf moslim is want ik wil ook moslim worden!!!

19 aug 2016, lientje


Reacties

plaats reactie
1

klop eens aan bij een moskee die kunnen je meer vertellen.

verder snap ik het sorry christelijke mensen x10 niet?
ga je nu ook sorry joden, sorry protestanten, sorry hindoes enz zeggen?

19 aug 2016, 21:08, Bikinigek
2

Nee

23 aug 2016, 09:08, lientje
3

Hey
Het lijkt me slim om aan te kloppen bij een moskee alleen dan kan je serieus moslim worden alleen in huis niet
Verder hoe je moet bidden:
1.was je zelf op een bepaalde volgorde
3x je handen
3xje gezicht
3x je neus
Je oren
En als laast je geslachtsdeel en benen
2.neem een speciaal doek om op te bidden heb je die niet kan het ook gwn op een kleedje
3, zet het kleedje in de richting van mekka zoek op google welke richting jij moet het is volgens mij het noorden of Oost
4 . Nu ga je bidden
5. Je kiest quran dat je gaat zeggen uit je hoeft er 2 te kennen bij de eerste ruqa ( dat is dat je staand op hét kleed quran zegt dan een buiging maakt op je hurken en je hoofd en dan 3 keer zegt subhannalah)
Je kan op internet zoeken welke
6.nu maak je die beweging (ruqa) nummer 1 maar je bent niet klaar he herhaalt het zelfde nog 1 keer
7.misschien weer je dat je 5keer elke dag moet bidden die bideen heeft namen
8.swah (ochtend) hier bid je in de ochtend het lijkt me handig als je bin de moskee een blaadje haalt met de tijden van het bidden deze bidden heeft 2 ruqat dus die bewiging en quran 2 keer herhalen
Dhor (na de ochtend meestal 3/4 uur) heeft 4 ruqa
hasr (middag) meestal 6/7 uur heeft ook 4 ruqa
Magreb (avond) meestal 8/9 uur heeft 3 ruqa
En als laast heb je hsa (nacht) meestal 10/11 uur

En ja de werlend kan elk moment vergaan op een VRIJDAG maar dat gebeurt nog lang niet hoor niet alle tekens zijn nog geweest en ja alle slechte en ongelovegin gaan naar het vuur na de dood dat lijkt me wel logisch ik hoop dat je moslim wordr ik ven in ieder geval echt blij voot je als je het wordt ik ben het ook en ik voel me beschermt door allahje kunt hem niet zien ja kan niet met hem praten veel mensen denken daardoor dat hik nep is maar dat is niet zo je zal vanzelf wel merken als je een goeie moslim bent dat he allah voelt letterlijk en figuurlijk het is emheel fijn
Ik hoop je hiermee geholoegeholoe

Te hebben veel succes in je leven verder doeggg😘

15 okt 2016, 23:10, Live
4

heey,

als je echt info wilt kan je me wel appe.

8 jan 2017, 18:01, anoniempje1234

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.