Lbs

Wie kent ssbbw Juicy Jackie? ๐Ÿ™ˆ

1 dec 2017, Pollekes


Reacties

plaats reactie
1

Haha die ken ik niet.

2 dec 2017, 09:12, Eva
2

Oh wacht is dat een model? ๐Ÿ˜˜

2 dec 2017, 10:12, Eva
3

Zelf heb ik het opgezocht en ik vind het best erg om een iemand als haar te zien omdat ze zo dik is (ik weet niet waarom het zo is) maar er zijn zoveel mensen die niet elke dag kunnen eten en dan gaat zij dik zijn promoten ik vind de wereld niet goed verdeeld en hier is het bewijs van.

2 dec 2017, 19:12, juliatje.
4

@juliatje. dik is laten zien dat je durft te leve en niet bang bent voor meningen van anderen. ze vallen wel mee met dik zijn vind ik. maar showen mag ook bij pro ana vinden sommige hier. wel jammer dat daar zo makkelijk over gedaan word en dat het dan geen keuze is voor julei mening. dat is ook een keuze. maar hier je lichte gewicht zetten is ook pro ana promoten ook slecht. de wereld is geen eerlijke plek het is ja..... maar dun is net zo erg als dik. dus klaag dan ook over die dunne anorexia's met hun doel om in het ziekenhuis te komen groetjes 10jaar

2 dec 2017, 20:12, *
5

Ik ben het niet met je eens want dat je durft te leven is onzin want als je gezond leeft leef je veel langer dan als je ongezond leeft en als je echt durft te leven heeft dat niks met gewicht te maken ook een te dun iemand kan zich niks aan trekken wat anderen denken en vind jij dat dan dat je niet durft te leven ?
Dik en dun is even erg dat wel maar dun zijn promoten is slecht ook dik zijn promoten is ook slecht daarom ben ik er ook tegen.

3 dec 2017, 07:12, juliatje.
6

Inderdaad juliatje helemaal mee eens.

3 dec 2017, 09:12, Queen๐Ÿ‘‘
7

@juliatje. op de verhalen van julie hier zijn julie ook niet eerlijk en rectvaardig vind ik maar ja wat julie willen. dik promoten is wat anders ik vind het ook erg om de modellen van vichtoria te zien. als je genoeg eten hebt feest dan het is een feest hang zelf de slingers op. promoten is iest anders. maar bedankt voor je mening ;-$

3 dec 2017, 10:12, *
8

bedankt
Maar ik geef je een tip als jij bijvoorbeeld ziet of denkt bij iemand dat iets niet klopt dan kan er een fout zijn met typen of zit gewoon in de familie ,ziekte of ligt aan medicijnen of het is echt zo en is diegene wat dun maar betekend niet gelijk dat die ook echt gezond is maar je kan het moeilijk controleren en Ik snap je wel met dat het niet eerlijk is maar is het echt nodig aandacht te besteden aan mensen die liegen of er niks aan kunnen doen?

3 dec 2017, 12:12, juliatje.
9

Je doet alsof zij een paar kilootjes overgewicht heeft, nou niet dus. Super ongezond dit. En een eetstoornis is een ziekte, obesitas ook. Zij is echt een heel slecht voorbeeld jonge meisjes.

4 dec 2017, 08:12, Mai
10

Valt mee vind ik. Ze is gewoon iets steviger maar obesitas echt niet. Ze is dik niet heel dik. lelijk is ze ook niet heel erg. dun is ook een aandoening. misschien was ze onzeker. maar het mooiste is toch normaal. iedereen showt iest
* dit bericht is aangepast door de moderator*

4 dec 2017, 19:12, *
11

Het is misschien ongezond, maar deze dame kiest er zelf voor om obese te zijn en er zijn heel veel mensen die het mooi vinden, waarvan ik er 1 ben๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ

5 dec 2017, 02:12, DaveAfo
12

@DaveAfo

Helemaal mee eens

7 jan 2018, 00:01, TroyZz

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.