laat

Hoi iedereen! Ik ben een meisje van 15 jaar oud en ik voel me alsof ik een beetje laat ben met de liefde in vergelijking met mijn vriendinnen. Mijn vriendinnen hebben vriendjes en hebben al vaker gezoend, hebben net hun eerste date gehad of hebben een crush op iemand en ze appen er steeds mee. Maar ik heb dit allemaal nog nooit gehad. Ik heb nog nooit een vriendje gehad waar ik écht enorm verliefd op was en ik vraag me af als het normaal is dat ik hier zo laat mee ben. Ik vind wel iemand leuk en ik ken hem van in de bus dus ik zie hem elke dag. En ik ben bang dat als het niet wederzijds is het raar gaat worden om hem dagelijks te zien. Maar aangezien ik enorm vaak aan hem denk, zijn naam met hartjes in mijn werkboeken schrijf in de klas en enorm zenuwachtig ben als ik hem zie denk ik dat ik hem niet "leuk vind" maar dat ik echt verliefd ben... Help!

2 nov 2017, justmexoxo


Reacties

plaats reactie
1

Hoi lieve justmexoxo, ik heb ook laat, laat met zoenen en ongesteld zijn, ik heb nog nooit gezoend. Als je hem echt leuk vind, ga ervoor. Nee heb je en ja kun je krijgen. Zoek alleen wel uit of hij geen verkering heeft.😛liefs....

3 nov 2017, 20:11, Eva🍂
2

Same ❣️❣️

3 nov 2017, 23:11, Lynser
3

Hey, dat is toch helemaal niet erg? Ik heb ook nog nooit gezoend, komt allemaal later vanzelf wel! :). En zoals Eva al zei, als je hem echt leuk vind, moet je er voor gaan hahah

4 nov 2017, 08:11, <3
4

Lieve <3, bedankt, en je hebt echt gelijk.

4 nov 2017, 17:11, Eva🍂

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.