Kutleven..

Ik voel me echt heeel down de laatste tijd.. ik ben 14 jaar en doe vwo.. maar niks lukt me
School ben ik de domste van de klas.. ik vind mezelf dik... iedereen zegt van nee je bent gwn fors maar 75 kilo en 1.67... ja ik ben dus echt te dik... ik drink ook wellis alcohol en ik wordt helemaal niet goed van mezelf...en ik zie het leven gwn niet meer zo goed zitten.. als ik uit school kom ga ik in Mn bed liggen huilen.. iedereen heeft door dat ik heel erg down ben.. ik denk dat als t zo doorgaat ik niet meer wil leven..

Kan iemand hier op reageren als je blieft!

27 sep 2017, Fleur


Reacties

plaats reactie
1

Je hebt iets overgewicht mssr dik ben je niet ga gewoon een keer een rondje lopen of doe het iedere avond wees actief bezig zodat je afvalt en je sommige zorgen effe kan vergeten ga een keer iets leuk doen met vriendinnen

27 sep 2017, 18:09, Ikvoelmealsmezelf
2

Het is het niet waard om je leven te stoppen het is te mooi om waar te zijn geloof me.
Hier wat leertips :
-Max 30 minuten leren voor een vak.
-Neem om elk uur dat je geleerd heb 5 minuten pauze.
-Met muziek luisteren raak je afgeleid dus niet doen !
-Beloon jezelf als je iets goed heb gedaan.
-Maak een schema met wat je gaat doen.
Zeg maar als je meer tips wilt.

27 sep 2017, 18:09, juliatje.
3

Hee lieve Fleur, jij bent echt niet dom! Je bent juist slim. Ik doe lager hoor. En sommige vinden dik niet lelijk. En je moet liever niet zo onzeker zijn. Liefs Eva.

27 sep 2017, 19:09, Eva🌈
4

Heb je verder wel vriendinnen en leuke leraren enzo?

28 sep 2017, 19:09, Appelflap
5

Hoi Fleur,

Als je je niet prettig voelt dan ben jij de enige die er wat aan kan doen.

Probeer blij met jezelf te zijn en te genieten van je schooltijd. Je doet VWO! Super hoor. Je hoeft niet de slimste van de klas te zijn, zolang jij maar blij bent met hoe je bent.

Liefs Meggie

29 sep 2017, 13:09, Meggie10
6

Oh wat vreselijk om te horen! Probeer hierover met iemand te praten. Je moet je zo veel mogelijk bezighouden met dingen waarvan je houdt. Zoek iets waar je je bij kan ontspannen. Je moet nu de leukste, gekste, raarste en grappigste dingen doen waarop je later kan terugkijken. Als je nu een periode hebt dat je je down voelt gaat er een periode komen die geweldig is! Geloof in de toekomst. Het komt allemaal goed!

29 sep 2017, 21:09, justmexoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.