Kletsen met ons!

heyyy waarom zijn wij onzeker? waarom laten we niet eens iets leuks doen we gaan kletsen. let op meningen mogen we hebben en val niet aan. en doe het alsjeblieft niet over ik had anorexia of mag ik afvallen. nee heb het over dingen die niet vaak voorkomen. en maak geen ruzie. leef mee geef tips. Toch leuk Xx

18 jul 2017, Talita


Reacties

plaats reactie
1

Heyy leuk idee :) Iedereen kan wel n vrolijk gesprek gebruiken :p
Ik heb wel een klein vraagje voor wie dit dan ook leest, ik heb ook al een forum gemaakt maarja... Het gaat over dat ik de laatste tijd veel met een oudere jongen omga via social media, en nu gaan we afspreken. Maar wat kunnen we gaan doen en wat kan ik verwachten? idk of het echt een date is zegmaar...

18 jul 2017, 22:07, Cutiepieee
2

Lieve Cutiepieee
ik wil wel helpen maar dan heb ik eerst een paar vragen
1 hoe oud ben jij
2 hoe oud zijn die jongen(s)
3 hoelang heb je al contact met hun

Groetjes Lisa426

18 jul 2017, 23:07, Lisa426
3

bedankt echt leuke meiden zijn julie Xxx

19 jul 2017, 09:07, Talita
4

@lisa426 ik ben 14, over n maand 15 en hij is 18
Ik praat nu ongeveer een week echt veel met hem en daarvoor twee weken wat minder. Dus ik ken hem echt pas 3 weekjes. Een goede vriendin van mij kent hem ook dus ik weet dat hij wel gewoon te vertrouwen is zeg maar.

Thnx iig❤

19 jul 2017, 14:07, Cutiepieee
5

@Cutiepieee
Uhh als je vriendin zegt dat hij ye vertrouwen is denk ik dat hij (als het een date is) het wel wat beter had aangegeven en anders is ong 3 jaar niet zoon heel groot verschil

Groetjes Lisa426

19 jul 2017, 16:07, Lisa426
6

heyy cutiepieee,
heb je al met hem afgesproken? en ik zal wel opletten dat hij je niet dingen laat doen die je eigenlijk niet wilt. Verder laat me weten hoe het is gegaan haha.

x Someone

20 jul 2017, 00:07, someone
7

Hee lieve cutiepiee,
Het leeftijdsverschil is nog best groot.. daar zou ik nog wel even over nadenken. En als je met hem gaat afspreken (ik weet niet of je alleen gaat of met andere mensen) ga met anderen erbij! Zo voel je je en safe en het is niet zo award aan t begin😅. 3 weekjes is op zich gewoon prima toch. Heeeeel veel suc6!!!
Xoxo

20 jul 2017, 00:07, Meisje12xoxo
8

Hey lieve meiden, ik heb laatst last van puisten ik ben nu ook een beetje een puber. Maar ik wil ze niet uitknijpen! Ik wil ze wel graag weg maar ik ga toch chocolade eten. Echt leuk dat wij hier zo kunnen kletsen en niet weer zo van ik heb anorexia. Nee gewoon leuke dingen. Maar niet over vaak voorkomende dingen. Ik wil nog graag van die meidenspulletjes kopen zoals: bruisballen of schuurpapier en bodybutter. Parfum mag ik wel maar wat ik op noemde niet. Hebben julie tips? Liefs Eva

20 jul 2017, 10:07, Eva
9

@someone hier voor jou een update ;p

T was een beetje ongemakkelijk omdat we de standaard vragen om iemand te leren kennen al op app hadden gevraagd, maar t was verder heel gezellig. En ik ben echt in een superbui nu want hij appte naderhand ook nog om te zeggen dat hij me echt een leuke meid vind enzo :))
xxx Thnx y'all

20 jul 2017, 20:07, Cutiepieee
10

Ahh wat leuk om te horen!(cutiepieee)

Eva, volgensmij veroorzaakt chocola geen puistjes maar is het gewoon belangrijk om je gezicht schoon te houden. Hoe oud ben je?
En waarom mag je het van je moeder niet? Ook niet als je het zelf koopt? Xx

20 jul 2017, 21:07, Someone
11

ik ben snel 13. Ze vind mijn te jong en denkt dat ik rommel maak. Leuk om zo te kletsen

21 jul 2017, 11:07, Eva
12

Eva, is er een bepaalde reden dat je die dingen wilt kopen? je zei al dat je meiden spulletjes wilde kopen, miss kan je tegen je moeder zeggen dat je ook al ouder word en dat je je meer dingen wilt uitproberen nu je een jonge dame bent. ik weet het verder anders ook niet haha.

- weten jullie ddw vragen? (voor 14/15 jarige)

xx

21 jul 2017, 23:07, someone
13

Hey ik heb vaak puisten maar ik wil geen barbie zijn. Hebben jullie tips? Huge

22 aug 2017, 12:08, .
14

Op youtube zijn er vast wel tips .

22 aug 2017, 13:08, juliatje.
15

bedankt lieve Julia

22 aug 2017, 13:08, .
16

Graag gedaan.

22 aug 2017, 15:08, juliatje.
17

Jammer dat Bokado of Djamila of vieuws en like;s vraag. zeker voor geld

22 aug 2017, 20:08, monalisa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.