Kan je zo meeroken.

Hoii, ik vind roken echt goor. Mijn bff zit naast me. Haar ouders roken ook thuis. Dus haar kleding stinkt echt. IKZITNAASTHAAR. Dus rook je dan mee? En rook je ook mee als je kletst met iemand die buiten rookt op 1 meter naast je? En als je zoent? Ik oefen zoenen wel eens op me vriendin. Maar rook je dan mee. Ik hoest nu ook, uit zorgen misschien/? Ik ben echt bang.

14 sep 2017, noah


Reacties

plaats reactie
1

Wat is je vraag (niet lullig) maar of jij mee moet roken of zij? Want ik snap em niet helemaal. Maar in iedergeval je hoeft nooit mee te roken als je niet wil. Sowiezo niet roken, niet aan beginnen.

14 sep 2017, 22:09, Mai
2

Nee, je rookt niet mee door de kleding van iemand te ruiken die rookt. Ook met praten met iemand die rookt en die op een meter afstand staat (en ook blijft staan), rook je niet echt mee.

Door met een roker te zoenen, rook je denk ik wel echt mee.

14 sep 2017, 22:09, Timo
3

Hoii, je rookt alleen mee als je rook van iemand anders binnen krijgt (door neus of mond) als in als iemand dichtbij je rookt en jij ademt prongeluk die rook in dan rook je mee niet als je aan iemand kleren ruikt die naar rook ruiken of met iemand zoent die heeft gerookt,
Groetjess starry

14 sep 2017, 23:09, Starry
4

Hai. Haha @Mai nee ik wil juist niet roken. Las je het dan fout? Want ik wil echt niet roken ik dacht het aleen. Hoi Timo bedankt nu wet ik wat meer ;-) hey Starry dank je wel en ik ben slimmer nu.

15 sep 2017, 16:09, noah

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.