jongenskleding

ik ben een jonge van 16 en ik had een vraag. ik weet de laatste tijd niet zo goed wat ik met me kleding moet, wat vinden meisjes nou leuk staan bij jongens?. ik heb dus echt geen idee help me aub

21 okt 2019, lau


Reacties

plaats reactie
1

veel jongens hebben skinny jeans met een trui aan, heb ik dus niks mee. ik vind en bloesje of een polo veel leuker staan.

21 okt 2019, 00:10, maaike
2

ik vind altijd gwn een spijkerbroek met echt een goeie trui (dp, stoney etc.) altijd echt goed staan
hopelijk heb je er wat aan
xx

24 okt 2019, 18:10, Zoey
3

Ik ben altijd fan van een broek met rechte pijpen die tot net iets boven de enkels komt (niet heel wijd maar zeer niet te strak) + een wijde hoodie/sweater met iets leuks erop (mijn vriendje heeft bv een zwart sweatshirt met een roosje op zijn linkerborst en een zwarte hoodie met vier vage willekeurige letters op de achterkant en die vind ik allebei echt heeeeeel leuk!!!) + sneakers, maakt niet uit welke als het maar niet van die lompe FILA's zijn.
Ook kan je aan bijvoorbeeld je moeder of zus vragen welke kleuren jou goed staan, want vrouwen hebben daar meestal meer verstand van dan mannen hahah.

24 okt 2019, 20:10, Laura
4

Gw waar jij je goed in voelt
Jij moet het toch dragen? 😝
Een trui is volgens mij altijd wel goed

1 jan 2020, 23:01, ... Anoniem...
5

ikzelf vind het heel leuk als een jongen een sweater en daarover een jeansjas draagt. ik vind het ook mooi als een jongen een ring of een ketting draagt of als hij zijn broekspijpen oprolt 🤤

2 jan 2020, 10:01, justmexoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.