jongens & meisjes

Hoi allemaal, ik ben een meisje van 15 en ik schrijf dit topic omdat me iets dwars zit. Over het algemeen vind ik dat jongens en meisjes zeker 'gewoon' vrienden kunnen zijn. Ikzelf ga best graag om met jongens, alleen niet zo veel. Dit komt omdat jongens en meisjes zich enorm afzonderen op mijn school. Wanneer we de klas in groepen opdelen zijn jongens en meisjes altijd apart. Hierdoor praat ik eigenlijk amper met jongens en omdat ik dit vroeger (voordat ik op deze school zit) wel deed mis ik het eigenlijk best wel. Wanneer ik gewoon praat en lach met een jongen denkt iedereen meteen dat ik iets van diegene wil terwijl dat totaal niet zo is. Hierdoor heb ik nog nooit met mijn crush gepraat (die ik al 3 jaar leuk vind) gewoon omdat hij een jongen is. Hebben jullie dit ook of is dit enkel zo op mijn school?

31 mrt 2018, justmexoxo


Reacties

plaats reactie
1

Hoi
Ik snap je wel ik miet ook steeds met hetzelfde meisje.

1 apr 2018, 11:04, Noa🖤
2

Hoi. Jongens en meisjes kunnen gewoon vrienden zijn vind ik. Word je er mee gepest kan je het natuurlijk aan je ouders vertellen. Mijn bff heeft namelijk ook veel jongens als vrienden. Niets raars aan toch. Je kan het ook bespreken met je mentor (leraar) hen kunnen er wel wat aan doen

3 apr 2018, 13:04, MarokkoGirl
3

bij ons valt het best wel mee Ik heb ook een crusch op iemand en ik kan er tegen praten ( stotteren en giegelen)

11 okt 2020, 20:10, Hermoine Lestrange

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.