Jongen bij mij thuis? :/

Heyy, k ga al een tijdje om met een jongen, en hij wil volgende keer bij mij thuis langskomen. Maar ik weet niet hoe ik dit tegen mama kan vertellen want die weet van niks.... En dan wil ik misschien ook privacy hebben dus naar mijn kamer gaan ofzo maar ik weet niet of mama dat goed vind :o
Hoe kan ik dit aan haar vragen? Ik ben 15 en hij is 17 xx

29 okt 2017, brownie


Reacties

plaats reactie
1

Probeer anders een moment te vinden waar jij en je moeder alleen zijn en als ze het niet goed vind dan heeft ze pech want je moet doen wat goed is en als je goed bij hem goed voelt ga er dan voor.
En geef ook aan je moeder aan wat je fijn vind met privacy (als ze het prima vind)

29 okt 2017, 15:10, juliatje.
2

Hee lieve Brownie, als ze het goede moment weet, zou ik het vertellen. En rustig. Big Huge.

29 okt 2017, 16:10, Eva
3

Heey, mam kan ik je iets vertellen? Ik ben al een tijdje met een jongen bevriend en hij wil graag een keer langs komen zou hij langs mogen komen?

29 okt 2017, 17:10, Lynn
4

Gewoon vertellen dat je al een tijdje een jongen leuk vind en hij jou en dat jullie verliefd zijn. Kijken hoe je moeder daar op reageerd en dan zeggen dat je hem een keertje wilt voorstellen aan je moeder. En als ze dat goed vind dan heb je het ijs gebroken. Op het moment dat je hem meeneemt naar huis of hij komt naar jou toe vraag je hem of je hem mag rondleiden in het huis en je slaapkamer laten zien. Niet te lang op je slaapkamer blijven met hem maar dat doe je dan gewoon de volgende keer, samen huiswerk maken of muziek luisteren of zo.
Eerst het vertrouwen winnen van je moeder en dan komt de rest van zelf.
Je bent 15 dus een leeftijd dat je interesse krijgt in het andere geslacht, dit is heel normaal hoor.
Succes ermee en laat wat weten hoe het gegaan is, vind ik wel leuk.
xxx

29 okt 2017, 19:10, A12B
5

Thnx allemaal xx
Ik heb het voor nu een beetje uitgesteld en ga weer naar hem toe, dus ik vertel t een ander keertje als ik ook meer weet of het wat gaat worden of niet😊

3 nov 2017, 13:11, Brownie
6

Lieve Brownie, bedankt. Leuk dat je het doet.

3 nov 2017, 17:11, Eva🍂
7

En misschien wel een echte date

3 nov 2017, 20:11, Eva🍂
8

Ik heb dus met hem afgesproken daarstraks, het ging heel goed. T was heel gezellig, we hebben gezoend & we hebben nu wat xx :)

Nu moet ik dit dus ook nog aan ons mam vertellen... :/ En eigenlijk voor dinsdag, want dan is de kans groot dat ze het via anderen gaat horen. Iemand tipss?
Het is vooral lastig omdat mijn broer 18 is en nog nooit met iemand heeft gehad/thuis is gekomen...

3 nov 2017, 21:11, brownie
9

OMG lieve brownie, echt leuk voor je. Vertel me alsjeblieft, als je wil dan, hoe was het? Daar ben ik echt heel benieuwd na. Of hoe het ging. Maar wel leuk dan, respect voor je. 😏

Je kan misschien vertellen, ''Mam, ik moet je iets leuks vertellen''.... Of deze ''hoe was jou verkering/zoen?''
Wat leuk voor je. ✨🍀

3 nov 2017, 21:11, Eva🍂
10

Sorry, te nieuwsgierig.

4 nov 2017, 17:11, Eva🍂
11

Ahh geeft niet ik vind het alleen maar leuk dat je zo reageert :) xx
We gingen dus een filmpje kijken bij hem, en op begeven moment werd dat dus gewoon handjes vasthouden. En toen dat de film was afgelopen zei hij van "ik zou je nog een keer mogen masseren?" (hadden we afgesproken haha, en dan zou ik hem een knuffel geven als bedankje) Dus dat gedaan, en nadat ik hem een knuffel had gegeven was het echt gewoon 'het moment' om te gaan zoenen zegmaar. En net voordat we zoenden vroeg hij of ik verkering met hem wil :)

Maar hahah, toen kwam zijn pa binnen om te zeggen dat ze gingen eten... dus dat was n beetje ongemakkelijk haha

xxx Thnx

4 nov 2017, 18:11, brownie
12

Lieve brownie, echt leuk. Ik durf het nog niet echt haha. Bedankt dat je dit wil vertellen, heel lief van je. 😍

4 nov 2017, 19:11, Eva🍂
13

Geen probleem xx
Doe vooral niks gehaast.
En als je advies nodig hebt ooit wil ik je wel helpen als t lukt hahah😝

5 nov 2017, 12:11, Brownie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.