Is mijn vriend nog wel verliefd

Hai, t is misschien een beetje raar maar ik ben een doemdenker. Ik ben 18 en heb sinds een maandje of zo mijn eerste vriendje (wat ook raar is want ik ben 18!) ik heb dus 0 ervaring met jongens en hij is 20 en heeft wel ervaring zeg maar. Alleen nu was ik zaterdag bij hem en hij deed heel afstandelijk. Ik heb er maar niks van gezegd maar ik was wel erg teleurgesteld. Hij heeft mij niet 1 keer omhelst of gezoend en misschien heb ik wel wat verkeerd gedaan of gezegd of hoopte hij dat ik het initiatief toonde maar ik heb dus geen idee hoe en zo en tja, nu ben ik een beetje bang dat hij dus niet meer van mij houdt of dat hij boos is op weet ik veel! Ik weet gewoon niet zo goed meer wat ik moet doen of denken en ik heb het nog niet aan hem gevraagd maar ik weet ook niet of dat slim is want ik wil niet zo een persoontje zijn die overal problemen achter ziet en misschien is er ook wel niks aan de hand maar ik weet het gewoon niet meer...

26 jun 2017, Yulia


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben 15 en ik had ook zo'n vriendje,
Hij appte me nooit als eerste, maar als ik hem appte deed hij heel lief enzo. Als ik hem zag op school zei hij me alleen maar gedag en alleen op dates zoende hij me na afloop. Het heeft 2 weken geduurd Haha maar het is ook een douchebag. Vraag het gewoon aan hem wat er is, dan kan je het miss oplossen!

26 jun 2017, 16:06, Not so Cupido
2

Oke thnx ik zal het doen maar weet nog niet wanneer omdat hij vandaag zijn laatste examen had voor zijn opleiding en die heeft hij verknald dus vind ik het sneu om hem dan ook nog hiermee lastig te vallen...

26 jun 2017, 16:06, Yulia

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.