is het te oud?

hai mensjes!
ik zit al een tijdje met mn koppie in de wolken over een jongen, ik kende hem via via en we spreken nu al een half jaar af, ik heb t laatst mijn vriendinnen verteld over hem. maar hun eerste reactie was: 'ewww hij is echt te oud!'
hij is namelijk 24 en ik 14..... maar ik vind hem echt heel leuk! en hij doet ook altijd lief tegen mij... vorige week was ik heel ziek, hij heeft toen zelfs zijn werk afgebeld voor mij!
sommige zeggen ook dat als k nog langer wacht dat hij metten sex wil enzo. dat heb ik tegen hem gezecht, en weet je wat zijn reactie was?? 'Als jij er niet aan toe bent dan kan voor jou wel wachten...' dat is toch lief!
ik vindt dat wij heel goed bij elkaar passen enzo maar niemand anders denkt er ook zo over... ik heb het mijn ouders nog niet verteld, want als mijn vriendinnen al zo reageren dan wil ik niet weten wat mijn ouders er over zouden denken.
maar ik heb dus geen idee wat ik nu moet doen... heeft iemand advies? is het echt erg of valt het mee...

pls help me... cloudgirl

6 jul 2018, cloudgirl


Reacties

plaats reactie
1

Ja ik vind hem veel te oud maar ik ben ook maar gewoon iemand op het internet...

7 jul 2018, 19:07, Vis
2

Wacht nog tot de jongen 18+ is. Nu lijkt het leeftijdsverschil te groot.

8 jul 2018, 02:07, Vigo
3

Ik zou er voor gaan, al is hij oud en hij respecteert je dus ik zie het probleem niet

8 jul 2018, 13:07, juliatje.
4

te oud

8 jul 2018, 15:07, Is
5

Hij is te oud. Niet doen.

9 jul 2018, 00:07, Kim96
6

Ik ben 20, mijn vriend 33.

9 jul 2018, 13:07, .
7

Ik vind hem wel oud voor nu, maar er zijn mensen die 10 jaar verschillen met hun partner. Het kan dus wel, maar nu nog niet. Als jij 18 bent en hij 28 zou ik nog maar eens kijken of jij hem leuk vind. En trouwens, als hij al 24 is, heeft hij waarschijnlijk al iemand.

9 jul 2018, 23:07, Appelflap
8

20 en 33 is wel even iets anders dan 14 en 24

10 jul 2018, 20:07, Isi
9

Ik zou heel erg oppassen.

27 aug 2018, 21:08, Hoii
10

Aww, ik vind t zoo lieff. wat ik zou doen is echt wachten tot jij 18+ bent omdat het best wel jong klinkt als jullie nu al iets zouden krijgen. Maar wat ik ook zou doen is gewoon blijven afspreken omdat jullie elkaar dan nog beter blijven en leren kennen!

Veel succes verder xxx

28 aug 2018, 16:08, Gwnmeisjexx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.