is dit te groot

hoi ik ben heel erg onzeker over mijn cupmaat,binnen een paar maanden heb ik veel borst gekregen, nu heb ik 75a of een 75b, is dit te groot voor een 13 jarige

30 okt 2018, dokidoki


Reacties

plaats reactie
1

Als ik je nu zeg dat het te groot is kan je het toch niet veranderen? Je bent echt 100% perfect hoe je bent, vanbinnen en vanbuiten. Dus wees alsjeblieft blij met jezelf, alsjeblieft

30 okt 2018, 16:10, justmexoxo
2

weet ik,maar ik ben nieuwsgierig of dit gwn te groot is voor een 13 jarige,uiteindelijk weet ik toch dat ik eenmaal mezelf moet accepteren als ik het wil of niet

30 okt 2018, 18:10, dokidoki
3

Neee ik had ook cup 75A op mijn dertiende en ik had best wel kleine borsten

30 okt 2018, 18:10, Vis
4

nee joh! ik denk dat dat ongv gemiddeld is voor een 13 jarige. en oudere meisjes zijn vaak juist onzeker over hun "te kleine" borsten dus maak je niet druk

31 okt 2018, 23:10, Neen
5

ik heb nu vlgm 70C mr moet bijna naar 70D, ik ben net dertien. op mijn school wilt iedereen juist borsten, eigenlijk ook een beetje raar. maar ik vind ze mooi, en voor mijn gevoel ben ik aantrekkelijker. want ik vind me zelf leleijk maar ze geven me eigenlijk juist meer zelfvertrouwen

6 nov 2018, 12:11, ikbenanoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.