Irritante vriendin

Hey,
sinds ongeveer vorig jaar ben ik goed bevriend met een meisje. Maar de laatste tijd vind ik haar echt super irritant. Eigenlijk wil ik gewoon geen contact meer met dr, dus skip ik dr, alleen ze blijft normaal met me omgaan ofzo en ik erger me rot aan dr.... Hoe moet ik hiermee omgaan?

24 mrt 2019, Fenn💕


Reacties

plaats reactie
1

Idk

24 mrt 2019, 20:03, Mpje
2

Hee lieve Fenn, kan je misschien uitleggen waarom het zo zit? Dan kan ik waarschijnlijk beter advies geven.
Liefs Eva. ⁂

25 mrt 2019, 18:03, Eva♡
3

Waar erger je je aan?
Levert de vriendschap ook nog positieve dingen op of echt alleen maar negatieve?

25 mrt 2019, 19:03, Vis
4

Ik erger me eraan dat ze de hele tijd allemaal commentaar heeft op anderen, terwijl ze zelf ook vaak helemaal niet goed is in iets. Als ik dan zoiets zeg van "Ja maar jij deed het ook niet per se goed" Dan skipt ze me. Ook stinkt ze best wel erg, en daar kan ze niks aan doen, maar het is wel vervelend...

26 mrt 2019, 22:03, Fenn💕
5

hallooooooo kan iemand nog ff helpen?

22 apr 2019, 21:04, Fenn💕
6

Het beste antwoord is om gewoon eerlijk te zijn en te zeggen dat je twijfelt aan je vriendschap met haar. Want als je hier last van hebt is het ook niet goed. Maar misschien moet ze nog ontdekken wat ze kan? En als ze weer negatief is over een ander zeg er dan bij dat je het niet doet om haar te pesten maar om haar te helpen om zo positief te blijven tegen anderen. Succes en zeg maar als je hulp nog over dit onderwerp nodig hebt.

23 apr 2019, 08:04, juliatje.
7

Ik heb dit ook meegemaakt. Ik zal haar niet skippen, dit kan namelijk echt pijn doen...
Eigelijk heb je 2 manieren, net zoals bij een plijster(raar voorbeeld maar klopt wel😝). Of in 1 x ( dan zeg je gw bv dat je de vriendschap niet meer ziet zitten en dat je liever geen contact meer hebt, maar dan moet je wel er echt zeker van zijn en het durven) of langezaam, stukje voor stukje( je verminderd contact stukje voor stukje, zegt eerst dat je dit iri vind, de volgende x dat je dit iri vind etc. Dan kan je miss als laatst het gw zeggen). Hoop dat ik je ermee heb geholpen ♥️.
Veel suc6

2 jan 2020, 00:01, ... Anoniem...

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.