Ik wil meer maar zonder dat mijn moeder het weet

Heey, ik heb een vriendje sinds 1 maand nu maar ik heb al vaker met hem gehad
Ik ben 13 maar mijn moeder vindt mij nog te jong voor een vriendje toch wil ik meer met mijn vriendje ik heb het al met hem erover gehad en hij wil ook meer ik wil niet meteen “het” doen mr bv vingeren ens maar ik mag dus niet met jongens alleen afspreken alleen in een groep en ik mag ook niet slapen alleen als het een slaapfeestje is mr ik wil echt meer met hem dan gewoon zoenen ens iemand ideeen hoe ik dit kan doen

29 okt 2018, Anoniem.x


Reacties

plaats reactie
1

Zeg gewoon dat je in een groep bent, maar dan ben je gewoon met je vriend(vraag een vriendin om een nepadres)Maar je moeder heeft niks te zeggen over jou liefdesleven.

30 okt 2018, 07:10, juliatje.
2

Hey Anoniem.x!

Wat leuk dat je een vriendje hebt. Ik hoop dat je het goed met hem kan vinden en hij jou ook goed behandeld.

Je schrijft graag meer met hem te willen doen dan alleen zoenen, maar dat je moeder dit niet goed vind.

Ik kan me goed voorstellen dat je erg graag verder wilt gaan, maar net zoals je moeder denk ik dat het goed is om daar nog even mee te wachten. Het zou zonde zijn als je iets overhaast waar je later spijt van krijgt. Je hebt maar een lijf waar je erg zuinig op moet zijn. Je kan maar 1 keer een eerste keer meemaken, en het zou zonde zijn als je dit overhaast of dat je er later spijt van krijgt.

Ik raad je aan om er nog een poos mee te wachten. Geniet nu nog van elkaar en het zoenen. Je hebt nog alle tijd om verder te gaan met deze jongen. Als hij goed is voor jou, dan zal hij met alle liefde op jou wachten.

Ik ga je dus geen advies geven over hoe je wel verder kan gaan met jouw vriendje omdat mij dat niet verstandig lijkt. Jouw moeder heeft het beste voor met jou en wil niets liever dan dat jij gezond en gelukkig bent en zuinig bent met jezelf en je lijf. In dit geval geef ik je dus het advies om naar je moeder te luisteren. Ze wil jou niets onthouden, ze wil er alleen voor zorgen dat je niet te vroeg begint hiermee.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs, Amy

30 okt 2018, 09:10, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.