Ik wil jou helpen!

Heb jij een probleem en wil je die even kwijt of heb je een vraag? Laat het mij weten en ik probeer je te helpen!

20 jan 2017, Helper


Reacties

plaats reactie
1

dat is lief lieve helper ik wil afslanken zonder lekkere dingen niet te eten of veel te sporten je bent heel lief xEva

24 jan 2017, 19:01, Eva
2

Lieve Julia kun jij mijn ook helpen

27 jan 2017, 19:01, Eva
3

tuurlijk hier wat tips.
tip 1 bereken je bmi op deze site om te weten of je echt moet afvallen.tip 2 eet 3 maaltijden per dag (mag 3 tussendoortjes) tip 3 wacht altijd 2 uur voordat je weer iets gaan eten tip 4 probeer om gezond te eten en goed te sporten niet een van de twee.tip 5 probeer niet te snel afgevallen dat is ongezond (dus niet meer dan 1 kilo per week) tip 6 eet genoeg fruit,groente graan producten,vis,vlees en kip.tip 7 eet pure chocola helpt afvallen soms.tip 8 yoga kan heel goed helpen om afgevallen.tip 9 drink weinig frisdrank (er zit veel suiker in)tip10 let goed op etiketten van producten dan weet je wat je binnen krijgt.succes met afvallen ps ik ben er op dit forum om je te helpen en ik geef je wel meer tips als nodig is en een iets snoepen is niet erg maar probeer het te beperken groetjes juliatje.

27 jan 2017, 20:01, juliatje.
4

Dank je lieve Julia

28 jan 2017, 12:01, Eva
5

ja Lana ga weg en let zelf op je speling je doet gemmeen en dit is pesten je ging och weg ga dan je bent een pestkop je geen leven of ik ga chatten met de baas dat jij weg mag

28 jan 2017, 12:01, Eva
6

bedankt Eva en lana je bent echt een pestkop

28 jan 2017, 12:01, juliatje.
7

ik ben driever dan jou en eva 2x

28 jan 2017, 13:01, laanahuitlt
8

wat maakt dat nou uit ? ik uit me mening en help mensen het boeit met echt helemaal niks wie liever is.

28 jan 2017, 16:01, juliatje.
9

Ik heb puisten, hoe kom ik daar vanaf?

13 mei 2017, 20:05, ModelXX
10

Ik ben een meisje van bijna 15 jaar en ik ben al langer dan 1 jaar verliefd op een jongen.. Hij zit elke ochtend bij me in de bus en hij kijkt echt vaak naar me... Ik durf nooit met hem te praten omdat als hij instapt ik al superzenuwachtig ben.. We zijn bevriend op facebook en we hebben al een aantal keren gestuurd, hij reageerd echt superschattig! Hij vraagt hoe het met me gaat en we hebben altijd wel een gespreksonderwerp. Bijna een jaar geleden gingen we naar dezelfde kermis en we keken vaak naar elkaar *-* Alleen is er 1 probleempje; hij is 1 jaar jonger dan me en hij is kleiner dan mij... Ik weet niet als dit erg is ofzo, maar ik zit er wel mee met hoe mensen over me denken.. Ik heb hem een paar dagen geleden nog gestuurd omdat hij jarig was en hij reageert echt zoooo lief! Ik denk echt de hele dag aan hem en ik wil echt weten als hij me leuk vind... Maar als het niet wederzijds is wil ik het liever niet weten :( Ik weet niet wat ik moet doen... Ik blijf hopen dat het ooit iets gaat worden maar toch weet ik bijna zeker dat dit niet gaat gebeuren omdat hij redelijk verlegen is en ik helemaal niks durf te doen... Wat moet ik het doennn???? Ik ben echt hopeloossss

13 mei 2017, 22:05, justmexoxo
11

ik zou nog een beetje wat zeggen bijvoorbeeld waar hij van houd en dat bespreken maar wat maakt de leeftijd of lengte uit ik ben 14 1.60 en ik heb een vriendje van 1.48

13 mei 2017, 22:05, tamaraaaa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.