Ik voel me echt eenzaam

Ik heb wat tips nodig over liefde. Ik ben 13 en ik had nog nooit eerder een vriendje gehad. In groep 3 kreeg ik wel eens valentijn's kaartjes of kinderfix, maar dat vind ik niet meetellen. Veel leeftijdsgenoten hadden al veel ervaring over verkering en ik niet. Buiten school krijg ik aandacht van jongens, hoewel zijn vaak 15 of zelfs ouder( Rond de 20) Hier is mijn trigger punt, want er zijn zo veel kinderen die ongeveer 11 zijn en 3 of 4 vriendjes hadden. Of die meiden die er niet er niet uit zien al veel ervaring hebben. Ik weet dat het over innerlijkheid gaat, maar ik begrijp het niet goed. Nogmaals ik weet dat iedereen op een andere leeftijdstip pas verkering heeft, maar ik wil niet tot mijn 19e wachten. Ik wil graag het beleven hoe het voelt, ik ben nieuwsgierig. Ik zit in de brugklas en veel jongens zijn echt een stuk jonger en ik kan niet over serieuze dingen hebben. Daarom wil ik een oudere jongen die bijv in de derde of vierde zit. Ik klink als een zeikerd, maar wat ik bedoel is dat ik me eenzaam voel en graag een vriendje wil( Liefst ouder) Alleen ik weet niet hoe ik de eerste stap moet zetten, want op mijn school is het heel apart als een brugklasser iemand uit de derde of vierde aanspreekt. Mensen zouden schatten dat ik uit de tweede komen, maar dat scheelt niet veel. Sorry als deze hele forum chaotisch is, maar als ik buiten school jongens aanspreek is er een grote kans dat jongens me als een hoertje zien, ik woon trouwens ook in een plek waar iedereen elkaar snel herkent, dus op school is mijn enige mogelijkheid. Mijn vraag is hoe pak ik dit aan?

23 dec 2018, VITAS


Reacties

plaats reactie
1

Je bent pas 13. Ik ben nu 16 en kreeg mijn eerste vriendje toen ik 14 was. Ik kreeg die kriebels in mijn buik maar ik merkte dat hij echt wou zoenen enzo. Dat wou ik niet, dus toen besefte ik dat ik het gevoel van liefde (kriebels enzo) leuk vond maar ik niet verliefd was. Ik heb tot nu toe dus nog geen vriendje gehad waar ik écht van hou dus ik weet precies wat je bedoelt. Ik denk dat je gewoon moet afwachten. Je gaat iemand tegenkomen en dan klikt alles. Je kan nu niet gewoon iemand zoeken en zoenen met hem enzo terwijl je hem helemaal niet leuk vindt. Je moet gewoon geduld hebben zonder op zoek te gaan. Vertrouw op de timing van je leven. Veel succes nog!x

25 dec 2018, 16:12, justmexoxo
2

Hey joh,
Geen zorgen ik ben bijna 17 en heb nog nooit een vriendje gehad en nog nooit gezoend.
Ik voel me soms ook erg alleen en heb dan het gevoel dat niemand mij wil, maar jij bent nog maar 13 dus je moet je er nog niet druk over maken. Blijf wel kieskeurig over wie je kiest en kies niet de eerste de beste want je bent niet de eerste de beste waard, maar de allerbeste.
Geduld
Xxx

25 dec 2018, 22:12, noworries

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.