ik vind iemand leuk die ik nauwelijks ken

Hoii,

ik werk sinds een paar weken bij de supermarkt. De tweede keer dat ik er was kwam er een jongen. Hij was niet aan het werk en ging kletsen met het meisje die mij inwerkte. Toen ik terugkwam stelde hij zich aan mij voor. Sindsdien kreeg ik hem niet meer uit mijn hoofd. Maar ik wist niks van hem! Toen hij eindelijk een beetje uit mijn hoofd was werkte hij afgelopen keer opeens ook terwijl hij ouder is en normaal dan niet werkt. Hij is ook nog super aardig! ik krijg hem niet meer uit mijn hoofd. ik weet alleen echt niks van hem alleen dat hij minstens 2 jaar ouder is en ik weet zijn voornaam. Weet iemand wat ik moet doen om hem uit mijn hoofd te krijgen?
xx

6 nov 2017, Hoi


Reacties

plaats reactie
1

Je kan hem niet uit je hoofd zetten zolang je er werkt if hem blijft tegen komen begin gewoon een gesprek!

6 nov 2017, 19:11, Ik haat
2

Lieve Hoi, je moet hem leren kennen. Weet dat je niet de enige bent hierin. Kijk wel of hij bezet is. Dikke knuffel.

6 nov 2017, 19:11, Eva🍹

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.