ik hou zo zo zo veel van hem

Hi

Ik heb nu een relatie met mijn vriend, al een half jaar. En soms word ik gewoon verdrietig als ik denk dat hij zo goed voor me is, en ik niet zonder hem kan. Dan denk ik aan de tijden die misschien gaan komen dat het uit is. En soms denk ik dat hij best zonder mij zou kunnen leven maar ik niet zonder hem. Soms huil ik gewoon eventjes omdat ik hem zo erg waardeer en zo lief en me steunt. En dan ben ik zo zo bang dat hier een eind aan komt en ik gewoon geen licht meer heb om naar toe te kijken. Dit is mijn eerste relatie, ik ben 17. Hebben jullie dit ook soms? Of ben ik dit alleen hahah. Ik hoor graag jullie verhalen!

sia

22 nov 2020, sia


Reacties

plaats reactie
1

heei,

ik heb precies hetzelfde. ik heb sinds kort een vriend en ik besef me sinds een paar dagen hoeveel ik van hem houd. ik ben zo bang dat ik hem kwijt ga raken. ik wil dat echt niet. hij is mn eerste echte liefde. k was zo bang voor liefde maar hij liet me zien dat het niet eng is. ik ben zo verliefd op hem (iel klinkt zo raar) maar k bedoel er zijn zoveel leukere meisjes. k ben bang dat ie iemand anders gaat vinden die leuker is. maar ik wil hem echt niet kwijt. ik kan dat denk k echt niet aan:(
ik heb alleen geen idee wat ik hiermee moet..
kusjes maud

22 nov 2020, 21:11, maud
2

Hee Maud, ik denk dat we hetzelfde hebben. Je bent gewoon zo verliefd en weet niet wat je zonder hem moet. Ik ben ook gewoon zo zo zo bang dat ik hem kwijt raak. Het is wel een goed teken, we houden echt van hem. Ik denk dat we alletwee gewoon moeten genieten van het leven, genieten van hem. Alles komt door een rede en bet komt wel goed! kusjes

maar ik snap je helemaal en ben blij dat ik niet de enige ben!

25 nov 2020, 09:11, sia
3

Ik denk dat je verlatingsangst hebt, komt veel voor maar bedenk: relaties gaan soms uit en hoort bij het leven misschien ontmoet je na een relatiebreuk nog een ander leuk iemand? Maar ga niet hangen in toekomst en geniet van hoe het is nu.

25 nov 2020, 10:11, juliatje.
4

Mooi gezegd

25 nov 2020, 17:11, Dabby
5

heyy!
ik ben 18 en ben nu 4 maanden samen met mijn vriend. dit is ook de eerste relatie die ik ooit heb gehad. ik ervaar niet precies hetzelfde als jou, maar sommige dingen die je zegt herken ik. ik waardeer hem ook enorm en ik huil ook vaker omdat ik zo dankbaar ben dat ik hem heb. ik denk dat we gewoon echt moeten genieten, en niet denken aan ‘wat als het uit gaat’. je houdt van hem en hij houdt van jou, en de rest maakt op dit moment niet uit. heel veel succes!

13 dec 2020, 10:12, justmexoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.