ik heb me vader betrapt

Ik heb iets mee gemaakt waar ik me voor schaam.Ik was laatst 2 uur eerder thuis (gym viel uit) en toen ik thuis kwam was me vader achter de computer naar een seks film aan het kijken (ik zag het door het raam maar hij zag mij niet gelukkig).Hij trekte zich af en eigelijk wilde ik weg lopen maar ik bleef kijken.Hij kwam ook klaar volgens mij (sperma uit zijn jeweetwel).Ik ben daar na weg gegaan en pas een uur later weer thuis gekomen en deed toen als of alles normaal was.

Ik durfde hem niet te zeggen wat ik gezien heb.Het ergste is dat ik er geil van werd en als ik me vinger dan denk ik er steeds aan :$ (hij had een hele grote).
Ben ik wel normaal dat ik hier geil van geworden ben???Ik bedoel het is me vader!Moet ik tegen me vader of moeder zeggen dat ik dit gezien heb?HELP pleazzze

PS ik ben een meisje van bijna 13

28 mei 2016, smilygirl


Reacties

plaats reactie
1

Wow.... deed hij dat voor het raam? Maar ik vind geil zijn niet erg ofzo, maakt niet uit door wie!

28 mei 2016, 13:05, Jolalola
2

Nee niet echt voor het raam,waar ik de fiets achter neer zet kun je schuin zijn werk kamer in kijken en die ligt iets lager (ons huis zit op een dijk zegmaar).Dus ik denk dat ie dacht dat niemand het kon zien,maar ik keek er dus precies op.

Maar fijn dat je het niet erg vind,ik vind het al iets minder erg maar wel super raar

28 mei 2016, 15:05, smilygirl
3

hoi smilygirl,

niks om je voor te schamen, maar ik zou het gewoon lekker geheim houden! Geil zijn is gewoon iets wat iedereen heeft, en dat kan door van alles gebeuren.

Ik heb ook zoiets meegemaakt, ik keek stiekem op de telefoon van mijn pa en daar stonden super veel foto's en filmpjes van zijn piemel op (stijf en aftrekken en klaarkomen enzo). Voor mijn moeder gemaakt denk ik.
Ik werd daar ook geil van en heb gevingerd ook toen. Wel raar maar ook spannend dat het me vader is haha.
Heb het ook aan niemand verteld verder en dat ga ik ook echt niet doen :P maar ik denk er nog wel eens aan

hoop dat je hier wat aan hebt

28 mei 2016, 16:05, girly14
4

Hey,
Ik heb net mijn vader betrapt op zichzelf aftrekken. Ik liep zijn kamer binnen om wat te vragen en toen zag ik zijn piemel. En toen kwam ik dus bij deze forum! Het is niet erg dat je er geil van werd want je ziet hem niet elke dag zo natuurlijk. Omggg zo ergg ik ben ook 13 en jaaaa omgggg. sorry dat moest ik gwn even zeggen maar jaa love youu en sterkte x

21 feb 2019, 19:02, xmisspotatox
5

daar zou ik ook wel een hele stijve pik van krijgen

30 apr 2019, 16:04, jim
6

Ach, met geil worden is niks ergs aan

3 jun 2019, 18:06, I ❤️ Harry Potter
7

Geil worden is een normale reactie maar ik zou het niet zeggen hou het lekker voor je en kijk nu bv naar andere mensen nu je weet wat jou opwind

21 jun 2019, 15:06, Joris
8

Dat overkomt iedereen wel eens, ik heb bijv wel een m'n ouders horen vrijen.

23 jun 2019, 21:06, Anoniempje💖
9

Ect ni erg ik moest is inde nacht naar de wc en dan moet ik door mijn ouders hun kamer en toen zag ik ze vrijen ik werd echt super geil

23 jun 2019, 22:06, Lll
10

Ik heb mijn stiefzus eens betrapt toen ze met haar dildo bezig was ze zag me en vroeg meteen of ik niet wilde meedoen we hebben mekaar toen geil gemaakt en bij mekaar ge vingers enzo nu doen we het soms nog
Is did raar en ben ik nu lesbis is of by of hetro want ik val wel op jongens maar ik vind het zo geil om met mijn stiefzus zoon dingen te doen

23 jun 2019, 22:06, Meisje 15
11

Hooi

Zelf heb ik mn pa ook wel keer perongelijk opgegeilt... ik zat bij hem op schoot een filf te kijken en toen voelde ik .. iets hart tegen mn billen drukken... mn pa kreeg een mega lul.. door mij!! Ik was toen pas 14.. maar wond mij echt op...bloos

Nu nog steeds.. dus is niet raar

Xoxo
Stefie
*

*Dit bericht is aangepast door de Moderator i.v.m. het geven van privé-gegevens

16 jul 2019, 17:07, Stefie18

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.