Ik haat school😥

Hoi lieve mensen, ik heb een groot probleem op school. Ik heb geen vrienden. Nu gaat Denzo weg, en Jill. En nog een andere. Verder bemoeit iedereen zich met mijn. En alles wat ik doe is gek en als hun hetzelfde doen is dat leuk. Ze cheken de hele tijd wat ik doe. Ik ben een nerd met ''nao''. Mijn vriendin die na een nieuwe school gaat, heeft nao. Maar ze wil dus anorexia. Maar ik ben dus net wat te dun, dunner als eerst. Ze weten echt wel dat ik nu groei. Bmi is namelijk 17,2 en ik ben daar al onzeker over en dan gaan ze mijn nog natrappen. Als ik zeg dat ik een 10 had zeggen hun de hele tijd dat ik een 4 had terwijl het een 6 was. Ik ben een perfectionist, en dan noemen ze me een nerd. Het is nooit goed. En ik ben alleen. Dan word ik ook gek. Dat mijn vrienden blijven zitten of weg gaan, maakt me kapot. En toen ging ik echt huilen in de klas omdat ik bij dezelfde klas kom😖. Ik mag niks van me mentor. En de jongens maken op watsapp grappen over mijn. Hoe ze me kunnen laten schikken. Of mijn haar kunnen knippen. En de ene zei dat ik een dom blondje ben. Ik word gek, die grappen en de macht. Waarom zou je iemand in de grond willen stampen terwijl die al onzeker is over de cijfers, gewicht, autisme. Ik wil echt iets doen. Maar wat? Liefs Eva 💗💗💕💕❣️❣️❣️❣️❣️❣️

27 aug 2017, Eva


Reacties

plaats reactie
1

Ik haat school half.

28 aug 2017, 17:08, .
2

Hey Eva,

Ik wil je echt ontzettend graag helpen maar ik weet niet zo goed hoe. Maar ik ga het proberen😅❤️

Zelf is mijn bmi 14,7... ik heb ernstig ondergewicht, daar kan ik niks aan doen. Ik zit in de 2e en een aantal jongens plagen mij omdat ik zo ontzettend dun ben. Ze schelden me uit etc. Echt vervelend.
Ik negeer de vervelende jongens volledig. En soms trek ik me mond open dat ik het niet fijn vind. Dat helpt opzich wel. En wanneer ze echt iets vervelend doen, haal ik gewoon de mentor erbij. Wanneer de mentor er niks mee doet, haal ik zelfs mijn ouders erbij. Dat houd het echt op😂 Dat ben ik maar een 'verklikker' of wat dan ook, maar ik heb dan mooi geen last meer van ze!

Ik vind school ook niet echt bepaald leuk.
Maar in welke klas/groep zit jij?
Misschien kan je nieuwe vriendinnen maken, die je nog niet super goed kent, Die niet in je klas/groep zitten. Ik heb het ook gedaan, en nu heb ik een beste vriendin buiten mijn klas.

Ik hoop echt dat ik je een beetje heb geholpen! Ik weet niet zo goed hoe ik het allemaal moest verwoorden, maar ik wil je echt heel graag helpen❤️

Liefs Tess💗

29 aug 2017, 13:08, Tess
3

Lieve Tess, bedankt. Maar helaas zie ik niemand of slijmen zij altijd. En ik wil niet een vriendin die met iedereen vriendin is. Stom dat de jongens jou zo deden pesten. Want jij bent al onzeker en je kan er niks aan doen. Daar word ik ook een beetje mee gepest ik heb ondergewicht bmi is 17,2 maar ik groei. En een vriendin gaf een pakje aan een nieuwe vriendin van haar. En ze kent mijn lager en beter, maar dan vind ik haar ook stom. Tara die bleef een jaar en nu is ze zo vol van alles, en dat ze betere dingen leert. Ik zit in de 2e en ik ben de jongste van de klas. Ik haat dit echt. Liefs Eva

29 aug 2017, 16:08, Eva
4

Lieve eva,
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik vind het echt super rot voor je. Zelf ben ik op de basisschool 4 jaar gepest. Weet nog steeds de rede niet. Ik zit nu inmiddels al in de 4e maar heb er nog steeds last van. Maar in ieder geval. Als jij gewoon gezond eet en daar niet te veel mee bezig bent, dan hoef je je ook niet druk te naken over je bmi, dat komt vanzelf wel weer goed. Laat die jongens gewoon, zij hebben ook allemaal een verhaal en die uiten ze door te pesten. Jij niet, dus weet dat jij goed zit. Als het echt niet meer leuk wordt kan je vragen om naar een andere klas te gaan. Maar wees vooral noet onzeker van jezelf. Dit komt ook doorr je perfectionistisme, ik heb t zelf ook. Dus heel veel sterkte, en hou je taai.
Liefs danseresje

31 aug 2017, 10:08, Danseresje
5

Lieve Danseresje, bedankt. Ik krijg soms maagzuur vanzelf. Dat is de reden. Maar jammer dat jij dat ook meemaakt. Het is echt zo flauw. Bedankt voor je lieve berichtje en advies.

31 aug 2017, 11:08, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.