Ik ben zo alleen

Hey even een bericht die lang is als je de moeite doet om het te lezen xjes 😎laatst ging ik fietsend naar school toe. Ik wist echt niet dat ik mijn dagboek liet vallen. Normaal doe ik heel aardig tegen iedereen. Maar een paar kinderen mag ik echt totaal niet. Dat scheef ik dus op, en ook op wie ik verliefd ben. Maar nu haat iedereen me om wat ik scheef. Maar waarom zou je in me dagboek kijken. En uit angst ging ik kotsen. Dus nu ben ik ag dat ik weer ga spugen maar dan op de juf. En ook heb ik geen enkele vriend. Ze haten mijn, en over 4 weken gaan we op natuurkamp. Ik word dus ook ⭐gepest soms. Help ik kan dit echt niet aan. En toen werden er nog meer spullen afgepakt. Can you help me? Xjes 🌼

9 sep 2017, noah


Reacties

plaats reactie
1

Dit is dus waarom ik geen dagboek heb, zeg dat je zusje of zo het geschreven heeft idk

9 sep 2017, 12:09, Klol
2

Je hebt hem wel zelf laten vallen, dan had je er misschien ook wel beter op moeten letten, sorry dat ik het zeg maar t is truee 🐒
Maar het is toch wel verschrikkelijk rot voor je. En het is ook stom van die mensen. Want iedereen mag wel eens iemand niet. Ik hoop dat het later beter gaat. Probeer uit te leggen aan mensen wat je hebt gedaan.

9 sep 2017, 15:09, Rosalinde
3

Zeg tegen hun dat zij het ook niet leuk vinden dat hun prive gedachten op straat komen en als ze moeilijk doen gewoon grote bek terug.
En laat hun niet jou spullen afpakken want het zijn jou spullen en anders ga je naar je mentor.
Good luck ps en ik ben er voor je en probeer niet in emotie te handelen.

9 sep 2017, 16:09, juliatje.
4

Everything will gonna be okay at the end, and if it's not okay it's not the end.

Het komt goed ik zweer. Uiteindelijk is iedereen het weer vergeten! Gewoon alles negeren. Het waait over. En ja het is heel kut en klote. En idd ga naar je mentor en vertel het (hoe beschamend dan ook) aan je ouders, zij kunnen je steunen. Echt doen!
Wij van het forum staan achter je, ook in de slechtere tijden.
<333

9 sep 2017, 21:09, ****
5

ik begrijp het maar op een andere manier ik heb autisme en iedereen ziet mij dan direct anders aan! zo voel ik me zoals een alien! iemand van mijn klas is te weten gekomen dat mijn kat (en nu nog steeds) mijn bff is tegen een kat mag je alles zeggen en ze vertellen het tenminste niet door zoals dat ene domme kind dat dat wel heeft doorverteld! nu als ze in de klas het woord "kat' hoord dan kijken ze allemaal naar mij en sommige kinderen zeggen dan: miiaaauww!!! zo kij uidagend en omdat ik autisme heb word ik direct raastig en krijg ik een nota!:( kan iemand me helpen om dit te stoppen? bedankt om deze brol te lezen!
d;

10 sep 2017, 00:09, forever alone
6

Lieve ''forever alone'', ik heb ook autisme. Maar ik geef een grote mond terug. Laat het niet gaan, doe iets gemeens terug zeggen. Niet geschoten is altijd mis. En hoe meer je gepest word, hoe rotter je je voelt. Of vertel het dan tegen je mentor. Ik ben ook alleen, maar soms heb ik een grote mond. En dan schikken ze wel. Lekker voor hun. Dus of
- Vertel het
- Pak ze terug
- Laat zien wat je er van vind
Die tips kan ik geven. Liefs Eva

10 sep 2017, 09:09, Eva
7

Hooi. Ik kan het over mijn zusje niet zeggen want ik heb alleen een broer die al weg is. En ik heb een heel ander handschift. Maar toch bedankt 😀. hoi Julia. ik laat toch mijn gevoel zien als je et in gaat houden of toch niet huilt terwijl je moet is dat ongezond. Ik ga idd een grote bek trug geven. Hoi Rosalinde. Ik snap het. maar ik had het niet echt door en ja bedankt. Hey ****. Ik heb het al verteld. Maar ik moet het dus zelf oplossen ze doen echt niks. Bedankt nog 🍁. De laatste hoi forever alone. echt rot dat het zo is. Hoi eva nee heb je ja kun je krijgen klopt als een bus. X

11 sep 2017, 16:09, noah
8

mooi zo Noah

11 sep 2017, 17:09, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.