Ik ben smoor verliefd

Hallo ik ben T,

Ik heb vorige week op weg naar huis een meisje ontmoet waar ik echt smoor verliefd op ben, hoe ik haar ontmoet heb is niet heel relevant(we noemen haar voor het gemak V). Toen we elkaar moesten verlaten was ik haar nummer vergeten te vragen en uiteindelijk had ze mijn insta alsnog gevonden en had ik haar dus gedm't. Vandaag(dinsdag) hebben we voor het eerst afgesproken en er was echt gelijk een klik. Alleen is mijn hele grote vraag nu, hoe weet ik of zij mij ook leuk vind en hoe laat ik subtiel merken dat ik haar leuk vind?

Groetjes,
T

16 okt 2018, Deeply inlove


Reacties

plaats reactie
1

Je kunt het hebben over jullie zelf en hoe ze zichzelf gedraagt als ze bv je hand vaak wil vasthouden kan ze je leuk vinden en andere dingen Let er op
Tip stuur hartjes en kusjes emoties en kijk hoe ze reageert als ze die emoties terug stuurt vind je ze vast en zeker leuk😉😉😉

17 okt 2018, 17:10, Ik weet wel raad😉
2

Dat hartjes sturen enzo doe ik al, en daar reageert zij hetzelfde op. Dus ik denk dat ik dan in de clear zit, right? En vind jij het te vroeg om te vertellen dat ik haar leuk vind en of zij hetzelfde over mij denkt? Want ik ken haar pas 1 week, maar we hebben echt gesprekken alsof we elkaar al jaren kennen. Heluppp

17 okt 2018, 19:10, Deeply inlove
3

En zal het irl doen of op app? Op app is wel sneller want ik ga overmorgen op vakantie maar in het echt is wel beter

17 okt 2018, 19:10, Deeply inlove
4

Doe maar in het echt dan is het "persoonlijker" of zo. Sneller is niet perse beter he

17 okt 2018, 23:10, Lola
5

Lola, dat klopt, maar ik ben bang als ik terug kom van vakantie kom dat de vlam ervan af is

18 okt 2018, 09:10, Deeply inlove
6

Het feit dat jullie afspraken wilt al iets zeggen! Ik zou vaker met haar afspreken en haar vaker proberen aan te raken, wees lief voor haar en bescherm haar, blijf haar berichtjes sturen en antwoord meteen, vraag hoe het met haar gaat, stuur haar (na een afspraakje) dat je het leuk vond. Ik zou het haar niet vertellen, ik zou (als je afspreekt met haar) eens (op het juist moment!) haar hand proberen vast te houden en kijken hoe ze reageert, dan zal ze het vanzelf wel doorhebben en aan haar reactie zal je zien als het ook wederzijds is ;)
succes!

21 okt 2018, 20:10, justmexoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.