Iets heel speciaals

Hey,ik wil in deze forum het hebben over ''zelfmoord plegen''. Bijna iedere iedereen(Inclusief ik) Had wel een keer een gedachte om zelfmoord te plegen. Dus in deze forum wil ik zeggen dat je leven speciaal is. Leven is de mooiste geschenk die je hebt gekregen. In leven kan je allemaal mooie dingen beleven,natuurlijk is leven niet altijd het beste,maar we kunnen het altijd het proberen te decoreren.Ik wil niet hiermee zeggen dat je een erge gebeurtenis(Bijv mishandeling,getraumerizeerd,etc) Je schuld is of gemakkelijk kan oplossen,maar dat je het een beetje kan verlichten(Leuke gebeurtenissen meemaken,met vriendinnen/vrienden erover kunnen praten of naar de therapeut gaan,etc) Zelf heb ik ook niet de beste leven,maar ik probeer het aan de positieve kant het te bekijken.Ik ben niet rijk,mijn ouders hebben geldproblemen.Maar ik ben wel blij dat ik onder een dak leef.Ik heb geen merkkleding of hele dure decors of ik ga niet iedere dag naar een restaurant ,maar ik ben blij dat ik nog kan eten,kleding kan dragen. Er zijn veel mensen op de wereld die dit helemaal niet hebben.Ik weet zeker dat dit forum heel lang zou worden,maar hiermee wil ik zeggen dat je leven speciaal is.Er zijn veel mensen die een zelfmoord poging overleefd hebben en ze hebben daar spijt van.Ik weet het leven kan hard zijn,ik heb het zelf ook meegemaakt,maar alsjeblieft,pleeg geen zelfmoord. Wees sterk,blijf vechten.Uiteindelijk zal je bij het licht komen.Er komt sws haat reacties of mensen zullen zeggen dat ik slijm,maar dat is niet zo.IK zeg de waarheid.Misschien kan ik niet met deze forum mensen redden.Maar ik hoop dat ik mensen zullen door blijven vechten.Als ik iemand problemen heeft.Ben je altijd welkom op 99gram. Hier zullen veel mensen je helpen, je kan het ook aan een deskundige vragen.

21 mrt 2018, dokidoki


Reacties

plaats reactie
1

Goed gezegd!

***

*** dit bericht is aangepast door de moderator

22 mrt 2018, 14:03, dooppeeer
2

Heel goed verwoord.

22 mrt 2018, 16:03, Eva🍪
3

Perfect

26 mrt 2018, 07:03, De Gangester 😎
4

Ik mag hopen dat niet iedereen ooit zelfmoord gedachtes heeft gehad...

27 mrt 2018, 18:03, May

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.