Iedereen weet het...

Hey!
Ik ben een meisje van 13 jaar, en ik zit op de middelbare school in de 2e.
Ik vind iemand al er lang leuk. (Ik noem m even Sam).
Hij weet daar van, en was/is ook op mij.
Alleen, vandaag is er iets gebeurt, waarbij ik echt advies voor nodig heb....
Sam, heeft aan iemand verteld (waarschijnlijk een goede vriend) dat ik hem leuk vind. Alleen, die ‘vriend’ heeft het heel de school door verteld, en iedereen weet het dus. In de pauze stond ik bij een aantal vrienden, en ook Sam. Maar toen kwamen wild vreemde jongens naar mij toe, en zeiden: “Ey, jij bent toch het vriendinnetje van Sam?!
Sam negeerde iedereen toen en keek alleen maar naar de grond.
Ik ben maar weg gelopen. Ik kon het echt niet meer aan.

Toen ik in de les zat, vertelde een vriendin dat Sam zich echt kut voelde, omdat hij die persoon echt in vertrouwen had genomen.

Ik weet echt niet wat ik nu moet gaan doen....
Ik vind hem nog steeds echt, super leuk! Maar nu durf ik hem niet meer aan te spreken, want dan ben ik bang dat de rest het opvalt, en er domme grapjes over gaan maken...

Zou iemand mij alsjeblieft advies kunnen geven? Alvast super bedankt <3

Liefs, Zoë.

7 feb 2018, Zoë


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve Zoë, het hoeft niet perse geheim te blijven. Bijna iedereen is in love of wilt later verkering. Of zeg terug jij bent toch op ..... Ze zijn alleen blij voor je. ✨

7 feb 2018, 19:02, Eva🎆
2

Lieve Zoë ik vind dat het niet zo veel uitmaakt dat iedereen het weet dat jij op 'Sam' verliefd bent als hij zich voor jou schaamt moet je denken of hij het wel waard is om op hem verliefd te zijn je hoeft echt niet bang te zijn de mensen vinden het vast alleen maar leuk voor jou en zo niet moet je ze gwn negeren vraag hem gwn verkering en kijk wat er gebeurd er kan niks ergs gebeuren hoor x Anoniem

8 feb 2018, 18:02, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.