Hoe kan ik hem aanspreken?

Heyhey allemaal 😊

Ik ben een meisje van 14 y/o en ik zin het derde leerjaar :)
Op mijn school loopt er een super leuke jongen rond. Hij zit ook in de derde, maar niet in mijn klas. Ik heb hem nog nooit gesproken, maar hij lijkt me echt super aardig en lief....
Elke keer als ik aan hem denk, krijg ik zo’n gek gevoel. (Door dit denk ik dat ik aan het ‘crushen’ ben, maar aangezien ik hem nog nooit heb gesproken is dat best vreemd hahah)
Ik wil hem ontzettend graag aanspreken of hem een berichtje sturen, maar ik durf het echt niet en daar baal ik van...
Ik ben bang om genegeerd te worden of dat ik iets verkeerds zeg.
Dus ik vroeg me af of jullie mij misschien tips kunnen geven hoe ik dit het beste aan kan pakken. Dat zou echt super zijn :)

Alvast bedankt!

Xxx Tess

5 dec 2018, Tess


Reacties

plaats reactie
1

Hey Tess,

Super leuk en spannend dat je zo'n cutie op het oog hebt!

Ik kan me voorstellen dat je graag met hem in contact wil komen om hem beter te leren kennen. Het is idd best spannend en lastig om dat te doen! Maar met jouw lef komt dat wel goed ;)

Ik denk dat je hem het beste eens een keertje kunt aanspreken met een simpele vraag als; in welke klas zit jij, wat vind je van onze school of dat hij ook les heeft van die ene leraar of lerares. Of geef hem een complimentje over zijn kleding of zoiets. Vervolgens kun je daar een beetje op doorkletsen.

Wees niet bang dat je iets verkeerds zegt. Als jij gewoon jezelf blijft is er niets aan de hand. Waarschijnlijk voelt hij zich vast gevleid dat jij hem zomaar aanspreekt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en je de stap durft te zetten. Je kunt het!

Liefs en succes, Amy

6 dec 2018, 08:12, Amyxx
2

Als je eerlijk met hem bent en jezelf bent komt het goed.Misschien kan je via je vrienden contact regelen doordat ze hem kennen.En zelf is het wel handig dat je hem goed leert kennen voordat je een relatie aan gaat, want uiterlijk zegt niet alles.Maar veel succes en hopelijk lukt het

7 dec 2018, 18:12, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.