help pls🙏Ik maar geen grap!

Hoi iedereen die dit leest fijn dat je hier bent want ik heb je heel hard nodig! Ik ben denk ik misbruikt DOOR F*CKING MIJN BEST FRIEND!!!!!!! Oké voor de duidelijkheid ik ben dom geweest dus laten we daar geen discussie over houden. Nou het begon dus zo: ik had dus een hele lieve, grappige en leuke jongen ontmoet, via het internet maar ja daar kent iedereen zowat elkaar van tegenwoordig. Ik vond hem dus uiteindelijk zo leuk dat ik verkering met hem wou de eerste keer dat ik zou kunnen hebben en de eerste keer dat ik iemand vroeg...... ik zat elke dag op hem te wachten zodat we konden appen dat vond ik namelijk ZO ENORM leuk! Nou ja toen ik hem dus had gevraagd vroeg ie 'ben je lekker' ik dacht oké???? Gaat het bij jou om uiterlijk?? Nou ja iedereen is anders dus ik liet het maar zitten, ik zei toen dus uhh licht eraan wat je lekker vind.... toen zei die billen nou ik dacht dat ie het als grapje bedoelde dus ik moest wel lachen maar ja toen na 5 min kwam ik er wel achter dat ie het meende... ik zei dus nou ja ik heb geen platte maar ook weer niet dat het zo groot is dat het lijkt dat er Botox in zit dus ik denk dat ik gwn normaal heb ofs. En toen zei hij laat zien, nou ik dacht toen wel een beetje uhhh meen je dit? Maar ja dat keende die en ik vond hem ZO leuk dat ik nog steeds met hem wou... ik zei dus hoe dan (met die foto) nou ja later stuurde ik dus een foto , zonder gezicht of iets waar je mij aan kunt herkennen. Hij zei dus Wow echt lekker mag je trots op zijn hoor! Nou ja ik vond dat best wel apart want ik vind ze gwn normaal maar ik zag dat als compliment trouwens ik stuurde foto via snap we appte elke dag via snap:) we kende elkaar goed we lachte om elkaar we wisten zelf dingen over elkaar die je helemaal niet hoord te weten over elkaar, maar toen na een tijdje op 1 dag (ik weet dat het klinkt als een sprookje Haha, maar dat is het niet-_-) maar op een dag toen kon ik hem niet meer appen later kwam ik erachter dat ik hem per ongeluk had geblokt zonder dat ik het wist maar toen had hij mij ook geblokt op snap en op de app waar ik hem op had leren kennen... ik maakte dus voor hem al aantallen keren een nieuw acc op snap aan gemaakt zodat we konden alsnog konden appen nou ja van dat 'aantallen keren' dat komt omdat we toen gingen appen en toen blokte hij mij weer dus moest ik steeds een nieuw acc maken nou dat kan natuurlijk ook per ongeluk zijn gegaan want dat gebeurde ook bij mij, maar moet je opletten wat er toen gebeurde!!!! Op een dag wouden we appe hij zei dat ie ff op zijn andere tel ging (een oude) nou ja hij zei dat ALLES goed kwam en ik vertrouwde hem... nou ja hij had dus uitgelogd op zijn tel en niet geprobeerd op zijn oude tel te inloggen nou je raad al wat er toen gebeurde en waarom ik denk dat ik misbruikt ben: ik had dus foto van mijn 🍑 Naar hem gestuurd
(niet bloot ofz) en hij wou dus zo te zien van mij af... ps. Hij is 15 (ik 11😬) hij een jongen ik een meisje, op het nieuws was laatst dat sommige jongens foto's verkopen.

15 apr 2020, Misbeuikt?


Reacties

plaats reactie
1

Oh ja hij gaat nog vedder sorry dat het zo lang duurd😅: nou laatst kwam er op het nieuws dat sommige jongens van meestal 14-16 foto's verkopen voor veel geld van meiden ongevraagd dat ze het willen (de meisjes) zou het kunnen dat ik 1 van dus meisjes ben😖

15 apr 2020, 22:04, Misbruikt?
2

je moet mensen niet op internet vertrouwen als ik jou was zou ik het vergeten want ik heb het ook een keer gedaan alleen dan van iets anders ik zou het nii aaan je ouders zeggen want dan krijg je stomme preken maar dat moet je zelf weten<3

16 apr 2020, 13:04, Esmeetje
3

Oke, ik probeer het verhaal te ontcijferen. Zo ver ik het begrijp heb jij een snap foto van jouw billen (maar in kleding) gestuurd naar die jongen. Waarna hij jou meerdere keren geblokkeerd heeft? Het lijkt niet alsof je in grote problemen bent, maar praat er even over met bijvoorbeeld je moeder. We maken allemaal fouten en ze zal je vast helpen :)
De jongens die foto's verkopen, handelen vaak in wat uhh volledigere foto's. De kans is klein dat iemand met jouw ene foto wat probeert te verdienen.
Mocht het uit de hand lopen en je bijvoorbeeld op school gaan lastigvallen kan je naast je moeder/vader/opa/oma/tante/oom ook jementor inschakelen, die kan je ook altijd goed helpen. De reden dat ik dit even benoem is omdat ik uit ervaring heb geleerd dat wanneer je school op tijd inlicht ze effectief kunnen ingrijpen.

16 apr 2020, 13:04, hoi
4

Dankjewel alleen ik vertel het liever biet aan Mn ouders want die zullen me niet meer sociaal media mogen hebben enzo en dat heb ik zelf liever niet😬❤️❤️

18 apr 2020, 15:04, Misbruikt?
5

sorry schat maar als je 11 bent is het sws wel een beetje raar dat je een foto van je reet naar iemand stuurt die je eigenlijk niet kent, maar verder zal ik daar niet op doorgaan. ik hoop maar voor je dat hij niet wordt doorgestuurd want dan gaat ie nooit meer weg. leer hier a.u.b. wel van, stuur niet zomaar een foto van iets naar iemand die je niet echt kent

28 apr 2020, 21:04, anoniemechickaa
6

Wacht 11?!

Holy shit dit is echt verbazingwekkend
Niet om je te beoordelen en ik vindt het ook heel naar voor je wat er is gebeurt, allen had dot voorkomen kunnen worden en 4 jaar leeftijdsverschil onder de 20 is aardig wat

28 apr 2020, 22:04, : /
7

Weet ik😔😖😣😭😭 kan iemand mij helpen ik zit hier nog steeds me😓
PS.ik ga dit niet aan Mn ouders vertellen😰 Oh ja en ik zie er uit als ongeveer 13 ik weee niet of je daar iets aan heb?
En.. het is miss een rare vraag maar zou je ook ff kunnen zeggen of je jongen of meid bent ik ben zelf meid want dan weet ik met wie ik aan het chatten ben😳

6 mei 2020, 16:05, Misbruikt
8

Oh ja ik moet ke nog ietsvertellen: voor dat je denkt dat ik me aanstel, dat is niet zo alleen mijn hart is nog nooit gebroken geweest dus ik moet dit ff verwerken😭 trouwens het is al 2 weken verder😰

6 mei 2020, 16:05, Misbruikt
9

Uhh 4 weken...

6 mei 2020, 19:05, Misbruikt

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.