Help me pls

Help me pls!

Ik heb hele lieve vriendinnen. Een daarvan is verliefd op een jongen. Ze is al best lang verliefd op hem maar ze durft hem niet aan te spreken. Dit is al ongeveer een jaar zo maar ze schuift telkens haar gevoelens weg.
Sinds een tijdje praat ik wat meer met die jongen. Ik vond hem altijd wel knap maar ik denk dat ik nu sinds een aantal weken gevoelens voor hem heb.
Het is duidelijk dat hij mij iets aardiger vindt omdat ik opener ben.
Maar ik voel me ontzettend lullig. Een paar vriendinnen dachten dat hij mij ook wel zag zitten maar ik durf niet te zeggen dat ik hem leuk vind.

Weet iemand wat ik het beste kan doen want ik voel me echt verschrikkelijk.

Xjes D

25 jan 2018, Meisje15


Reacties

plaats reactie
1

Zeg het eerlijk tegen je vriendin en als ze een echte vriendin is begrijpt ze het wel en zo niet dan is het geen echte vriendin

25 jan 2018, 20:01, Ik hoop dat je er iets aan hebt😊
2

Precies dat ^

25 jan 2018, 21:01, Plao
3

Vertel het eerlijk tegen je vriendin.
Je kunt er niks aan doen als je verliefd bent. Als ze een echte vriendin is begrijpt ze je en gelooft ze dat je hem niet zal inpikken.

25 jan 2018, 22:01, Anoniempje17
4

Gewoon tegen haar zeggen. Het is een beetje haar eigen schuld. Zij had opener moeten zijn. (Dat laatste niet zeggen xD)

26 jan 2018, 19:01, Doen
5

Zeg eerlijk tegen je vriendin wat je voor hem voelt praat met haar over een eventuele oplossing❤️ als ze een echt goede vriendin is begrijpt ze het✨

Suc6

29 jan 2018, 14:01, Cloex.b

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.