HELP IK HAAT MIJN OUDERS!

Ik HAAT MIJN OUDERS!! Vandaag wou ik even met een vriendin afspreken, ik moet ze altijd precies laten weten waar ik ben ZE ZIJN OVERBEZORGD🤧 bel ik ze 30 minuutjes later, heeft mijn moeder me al gebeld: ‘****(naam) waar blijf je?!’ Zeg ik: ‘ja ik wou je net al bellen of ik met **** kon afspreken’. Uiteindelijk moest ik terug naar huis om “mijn tas uit te ruimen” ze zeiden toen ik thuis was: “ja je blijft maar thuis” heel gezeik weer dat ik mijn huiswerk moet doen, ik doe het niet nu ik wil het in het weekend doen!!!!! IK HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAAAAAAAAAAAAAAT MIJN KUT OUDERS😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
WAT NU??????????!!!!!!!!!!

23 okt 2020, .


Reacties

plaats reactie
1

Zelf heb ik ook vervelende ouders en begrijp ik je punt, maar als je 18 bent kan je het huis uit. Wacht daar zelf al heel me leven op tot ik het huis uit kan😬 Je kan ook voorstellen dat als je een 8/ 7 ofz hebt voor alles dat je dan wat vaker mag uitgaan en probeer te onderhandelen over zulke dingen(oefen ervoor, op internet heb je veel tips erover) Je kan ook begeleid wonen bij een zeer hetige gezinsituatie. Of in therapie met je ouders dat kan ook helpen. Maar geef niet op en laat zien dat je verantwoordelijk bent.

24 okt 2020, 10:10, Juliatje.
2

Dankjewel! 💓

7 nov 2020, 13:11, Je moeder
3

Mooi dat ik kon helpen🤎🤎

7 nov 2020, 18:11, Juliatje.
4

Wees blij zeg dat je ouders hebt die zoveel om je geven! Iedereen heeft wel eens problemen met zijn / haar ouders, dat hoort er nu eenmaal bij. Heel kinderachtig van je om zo te reageren naar ze, bekijk het eens vanaf hun kant? Ik denk dat je alleen maar dwars wilt zitten.

15 nov 2020, 13:11, Girlygirl
5

Het is normaal dat je soms genoeg van je ouders hebt maar denk dan aan alles wat zij voor jouw gedaan hebben en wees hen dankbaar!

1 jan 2021, 21:01, HelpAndere
6

Ouders zijn lastige dingen. Ze doen enorm hun best, maar tja niet alles komt over zoals ze dat willen. Er is geen standaard opvoeding of handleiding die ze stap voor stap kunnen volgen. Want jij bent ook geen "standaard" kind ;)'

Ook jouw ouders zijn jong geweest en hebben waarschijnlijk toen zelf fouten gemaakt, zoals jij nu ook doet. Hiervan willen ze je behoeden, waar misschien dat overbeschermde vandaan komt.

Het klinkt allemaal heel stom, maar ze hebben echt het beste met je voor. Jij wilt je huiswerk in het weekend maken, je ouders willen dan misschien dat je lekker vrij bent om weekend te vieren. Hierbij botsen dus jullie wensen. Ga eens rustig met ze in gesprek tijdens het avond eten en geef aan dat jij beter je huiswerk kunt maken in het weekend. Dan moet dit natuurlijk wel waar zijn!! Zij kunnen dan hun reden geven en misschien vinden jullie elkaar wel in het midden.

2 jan 2021, 11:01, Kaaspannekoekje!

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.