Hechten jullie waarde aan merkkleding?

Hey! Ik zie best vaak pubers met pronkstukken voorbij lopen, een Gucci tas bijvoorbeeld. Of en wat ze er mooi aan vinden weet ik niet, een lookalike kan je al bij de Shein kopen of Michael Kors, dat is niet goedkoop maar wel een stuk duurder dan bij Gucci of LV.

Het logo van Gucci vind ik zelf wel mooi, maar dat logo (op die letters na) kan je bij zoveel winkels kopen. En als je kleding koopt bij Gucci, LV, Chanel ect zie je vaak gewoon een kledingstuk wat je bij zoveel winkels kan kopen, alleen zit er een klein lettertje of vlaggetje op.

Waarom willen mensen vaak graag iets van een merk? En als vele naar de supermarkt gaan en ze willen een pak koekjes, dan kiezen ze meestal voor Verkade, terwijl het huismerk in dezelfde fabriek is gemaakt.

Leg het mij uit, please.😂

20 okt 2021, Gucci 😘


Reacties

plaats reactie
1

Heeey,
Yes I feel the same. Waarom beroven mensen zichzelf terwijl er dingen zijn die eigenlijk zowat hetzelfde zijn voir minder dan de helft vd prijs.
Merkkleding is niet eens betere kwaliteit 99% vd tijd🤷🏼‍♀️

27 okt 2021, 14:10, 😄
2

Helemaal mee eens. En vaak ziet het er niet eens anders uit. Iedereen kan een merk opzetten en er bijna duizend euro winst uit halen voor een tasje wat misschien maar 5 euro in totaal. ❤️😂

27 okt 2021, 21:10, Gucci😘
3

Ik geef vrij weinig om merk maar mensen willen er graag bij horen en laten zien dat je veel geld hebben ofz. Idk

31 okt 2021, 16:10, D:)
4

Heelemaal niet! Ik vind de positive eigenschappen van een mens belangrijk en niet haar/zijn uiterlijk.

20 nov 2021, 11:11, meisje2008
5

Ik koop mijn kleding meestal bij kringloop- of 2de hands winkels.
En of het dan merkkleding of dat er geen merk in of op staat, dat interesseert mij echt niet.

Bij de meeste 2de handswinkels kan je ook nieuwe kleding kopen, alleen is het van een eerdere collectie of moet de gewone winkel het kwijt omdat ze ruimte moeten hebben omdat de nieuwe collectie er aan komt.

Had pas nog een echt koopje.
Kocht in een 2de hands kledingwinkeltje in Almere (niet mijn woonplaats) een nieuw wit mini jurkje van Chanel met een nieuwprijs van 299 € voor 12.50 €.

21 nov 2021, 13:11, .
6

Wat vertel je leuke dingen @.

8 dec 2021, 16:12, Wanna be classy

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.