Gigolo

Hey meiden,

Ik heb hier een nogal gevoelige vraag:
Al zolang ik seksueel actief ben, heb ik pijn. Nog nooit goede/fijne seks gehad en nog nooit klaargekomen door een partner. (Wel zelf)

Afgelopen week is door de gynaecoloog de diagnose VVS gesteld, die door slechte ervaringen in stand wordt gehouden. Het wordt gevoed door de angst en pijn die ik bij seks ervaar.

Nu weet mijn moeder van mijn problemen en riep gekscherend 'nou dat huur je toch een gigolo in!'

Na het eerst weggewuifd te hebben, ben ik het nu toch eigenlijk wel serieus aan het overwegen.

Nu is mijn vraag aan jullie:
Hebben jullie hier ervaring mee ?
*Dit topic is aangepast door de moderator*

Alvast bedankt!

14 nov 2017, merel


Reacties

plaats reactie
1

Sorry, maar wat is een gigolo? 😅

14 nov 2017, 09:11, ^X^
2

Ik weet het ook niet nooit van gehoord.

14 nov 2017, 17:11, Laama
3

Hoe oud ben je Merel?

14 nov 2017, 18:11, Chantie15
4

Hee lieve Merel, misschien een brave vraag maar hoe jong ben je😆? Ik zou gewoon je vriendje doen en niet zo een vreemde man. Ik zou eerst opgewonden worden en dan neuken. Sommige hebben een ziekte anders, en gebruik ook condooms, ANDERS KRIJG JE KINDEREN. EN DIE ZIJN HEEL DUUR EN KOSTEN VEEL AANDACHT. Liefs Eva🙃

14 nov 2017, 18:11, Eva💄
5

Een gigolo is een (mannelijke) prostitué; meestal wordt hiermee een man bedoeld die seksuele diensten aan vrouwen levert, maar het kan ook homoseksuele prostitutie betreffen. Het woord is ontleend aan het Frans.[1] Een synoniem dat in onbruik is geraakt, is een lothario.
In 1925 had het Hotel Des Indes naar eigen zeggen een primeur in de vorm van een gigolo.[2] In die tijd was het slechts een danser die de ongetrouwde dames vermaakte; pas later veranderde het imago van de gigolo.

17 nov 2017, 20:11, jess
6

Hey Merel,

Ik zou dat niet doen. Ik zou wachten tot je een jongen ontmoet die je begrijpt en akkoord gaat dat jullie rustig aan iets (seksueel) kunnen opbouwen.

Je kan rustig met hem starten, vanaf je bang wordt of pijn voelt, dan pauzeer of stop je. Zorg dat hij je gerust kan stellen en zich kan aanpassen aan jouw wensen. Ik denk ook dat seks dat voortkomt uit liefde en niet uit lust, minder pijn zal doen. Pak het rustig aan. Zorg vooral dat jij je er goed bij voelt.

Veel succes

19 nov 2017, 13:11, Ervaren

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.