F*ck buddys

Hey allemaal,
Ik zit echt met een dilemmatje
Ik vind dus een jonge oprecht best leuk heb er al een paar keer mee gezoend bij feestjes enzo en toen vroeg hij me om af te spreken want zijn ouders waren niet thuis, dus ik was het aan het overwegen, maar toen zei hij opeens van dat hij wel geen relatie wilt want hij vind dat lastig en dat we dan gwn moete kunne afspreke maar wel elkaar ruimte moete kunnen geven met anderen. Dit vind ik dus helemaal sh*t want ik vind hem wel echt zooo leuk maar als ik dan weet van ja hier komt nooit iets uit want hij wil niks maar dan wel met hem van alles liggen te doen met afspreken is dat ook zo k*t. wat zouden jullie doen?? Afkappen?

8 jul 2020, Samanth068


Reacties

plaats reactie
1

Afkappen jij hebt gevoelens dat gaat niet goed

9 jul 2020, 00:07, Bikinigek
2

Hmmm meerdere die een kunnen reageren help

9 jul 2020, 23:07, Samanth068
3

Wat vind je van idee dathijnog 5 vrienfinnen heeft?

10 jul 2020, 08:07, Joep
4

Ik zou iemand anders zoeken hij is niet goed voor jou, want jullie willen andere dingen. Maar het is jou keuze.

10 jul 2020, 08:07, Juliatje.
5

Oke ik heb het wel gedaan en heb nu al spijt waarom luister ik niet gewoon naar alle reacties

13 jul 2020, 18:07, Samanth068
6

Jmrr, maar je kan er altijd mee stoppen, er zijn miljoenen jongens/meisjes op deze planeet dus genoeg keuze🤓

13 jul 2020, 21:07, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.