En wat nu?? Akward...

Hallo,
Ik heb een tijdje geleden een jongen ontmoet. Ik vond hem al die tijd dat ik hem zag leuk. Toen ging ik naar huis en dacht steeds aan hem. Mijn vriendinnen zeiden dat ik hem moest appen, en dat heb ik vandaag gedaan. Ik heb best een lang verhaal getypt met dat ik hem eigenlijk best wel leuk vind, daar reageerde hij op. Alleen ik weet niet, wat ik stuurde was best lang en ik stelde mezelf best wel open. Hij stuurde eigenlijk niet veel behalve of ik het de afgelopen tijd leuk had gehad, en hij vroeg hoe het met mij ging. Hij zei ook dat hij mij heel aardig vond, verder werd ons gesprek een beetje akward/ongemakkelijk. Wat moet ik doen?? Want ik weet het echt niet...

26 jul 2017, Meeeeeeeee


Reacties

plaats reactie
1

Lieve meid, waarschijnlijk zijn jongens gewoon verlegen. En dan is het ook beschamend. Maar ik ken jullie niet dus weet het niet. Wel dapper hoor. Trouwens je moet maar zo denken ''nee heb je ja kun je krijgen''

26 jul 2017, 19:07, Eva
2

Iemand nog tips??

27 jul 2017, 14:07, Meeeeeeeeee
3

Ik stuur straks nog wat vertel eerst de ervaring

27 jul 2017, 14:07, Eva
4

- denk na aan wat je verteld
- wees niet bang
- word niet boos
- blijf jezelf
- begin klein

27 jul 2017, 16:07, Eva
5

Goed nieuws!! Hij vindt mij ook super leuk :) thanks Eva voor je goede advies💛

28 jul 2017, 12:07, Meeeeeeeee
6

Dat begrijp ik wel

28 jul 2017, 12:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.