DEEL 2 van, ik weet niet meer wat ik moet doen!!!!!!!!

“Het gaat vanavond toch uit” dus ik dacht van dan is het niet zo erg
Toen we allemaal naar huis zouden vroeg hij mij een kus, ik dacht lang na maar uiteindelijk gaf ik hem die, hij vroeg er nog 1 en weer gaf ik hem die en toen gingen we naar huis ik was zoo blij omdat ik hem alweer een tijdje super leuk vond, en toen later die avond zag ik dat hij special tagg bij een meisje had op insta gram, ik vroeg haar waarom en blijkbaar hadden ze fix en hij zou haar die woensdag vragen, ik weer helemaal verdrietig, nu ben ik op vakantie en ze hebben een relatie, ik heb hem zooo vaak verteld hoe veel ik van hem houd maar ‘t lijkt hem niets te boeien en ik huil nu ook zo vaak om hem omdat ik hem niet los kan laten, maar ik heb hem wel verteld dat ik blij voor hem ben welke vriendin hij ook heeft en gisteravond heeft iemand roddels verspreid, dat ik hun relatie wil verpesten en nu heeft hij onze contact verbroken en ik moet weer huilen, hij heeft me nergens op geblokkeerd maar hij wil gewoon niet meer met mij praten😢 KAN IEMAND MIJ ALSJEBLIEFT HELPEN!!!!

28 aug 2018, Gwnmeisjexx


Reacties

plaats reactie
1

Je moet doen alsof je hem niks meer intreseert want dan denken ze vaak van ze appt me tpch wel en als je dat niet doet dan denkt hij van Wrm appt ze me niet en gaat hij je toch wel missen hoe moelijk t tis hij gaat contact zoeken zodra jij geen interessen of aandacht meer geeft xoxo

28 aug 2018, 16:08, Annol
2

Bedankt Annol! Ik zou het zeker proberen en onthouden ❣️

28 aug 2018, 16:08, Gwnmeisjexx
3

Sorry maar je verdient echt veel beter. Als ik jou was zou ik uberhaupt geen contact meer met hem opnemen. Uiteindelijk zal je erachter komen dat hij eig gwn een arrogante f*ckboy is en dat je veel meer waard bent❤️

8 sep 2018, 01:09, Elise
4

Dankje Elise ❤️

8 sep 2018, 11:09, Gwnmeisjexx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.