Crush of repuatie???!!!

Ok ik zit dus met een heel groot probleem

Ik heb een crush op deze jongen uit mijn klas. Hij is cute,slim en super aardig (ok ik stop al want ik vind hem gwn geweldig ok) hij is niet de knapste maar dat maakt me niet uit.

Maar dit is dus het probleem: indereen vind hem een lelijke weirdo. Maar dan echt op een bijna pest niveau.
En ik ben gwn normaal kwa populairiteit. Maar als ik dus aan mensen laten weten dat ik hem leuk vind word ik waarschijnlijk ook gepest en misschien vind hij mij niet leuk en dan is mijn repuatie echt dood.

Niemand weet het
Alleen ik
Wat nu
Reputatie en vrienden
Of crush (niet eens zeker)

10 jan 2019, Catlover


Reacties

plaats reactie
1

Beste Catlover, je kunt wanneer hij alleen is aan hem vragen of hij je leuk vind. Zo ja, dan neem je toch gewoon verkering! Wat kan jou het schelen wat anderen ervan vinden. En je zult je vrienden hierdoor echt niet kwijtraken, want als dat zo is, zijn het geen goede vrienden. Een echte vriend staat altijd voor je klaar. En als hij nee zegt, dan kun je ook vragen of hij het aan niemand door wilt vertellen. Dan weet je het antwoord tenminste en je reputatie is niet naar de maan.

10 jan 2019, 09:01, Doglover
2

Persoonlijk zpu ik hem lateb gaan en je reputatie houden. Misschien heel slecht advies maar ja dat is gewoon wat ik zou doen. Je groeit uiteindelijk toch wel over hem heen

10 feb 2019, 00:02, Lol
3

Ik heb dit nu ook, alleen ik heb bepaalde keuzes gemaakt die nu door de school gaan enzo. Mijn reputatie is een beetje weg gezakt. Ik was eerst n mysterieus meisje maar ben nu gewoon dat ex vriendinnetje van een gay, er gaat rond dat ik miss BI ben. Dat boeit me allemaal niet zo erg. Maar ik heb nu 10 dagen officieel met een jongen na 2 maanden fix. Alleen hij wil het geheim houden omdat hij geen zin heeft in reactie's van anderen. Wat ik ergens ook wel snap maar ik ga dan aan mezelf twijfelen. Ik hoop dat het niet aan mij ligt maar dat hij het alleen gewoon moeilijk vind om dr open over te zijn.

Wat ik hiermee een beetje wil zeggen, kies voor hem en niet voor zijn reputatie. Je kwetst hem alleen maar hiermee. Als je hem echt leuk vind zou je het niet erg moeten vinden. Kies waar jij je goed bij voelt en wat ik zou doen is dus voor hem kiezen.

12 feb 2019, 10:02, Hera

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.