Corona Corona en nog een corona....😶

heyhey!

leuk dat je deze topic opent!

Corona... hoe ervaren jullie het? de wereld staat op zn kop vind ik!
Verkouden? corona??
en zo gaat het maar corona corona corona.

Ik ben er vrij nuchter in maar ik vind ook dat je de maatregelen die de overheid je geeft moet aannemen. Wel vind ik dat je zelf mag weten of je inent. Ik vind dat de overheid daar geen verplichting voor kan gaan geven..

Ik heb corona gehad. viel heel erg mee. 1 dag keelpijn meer niet.

Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal mee mag vallen! Wil je je verhaal kwijt? vertel hier! ik reageer zo snel mogelijk! ik hoop dat jullie me vertrouwen.

xxx❤

2 nov 2021, niekjee


Reacties

plaats reactie
1

Hey! Zelf vind ik het eigenlijk onzinnig en beroving van vrijheid, ook al is het “nodig” het moet niet op deze manier en ik vind het nog te ondoordacht. Ik heb mij wel laten inenten en verder heb ik geen corona gehad voor zover ik weet, ik heb maar een test gehad en dat was de snelheidstest die mijn broer afnam bij mij. Dat was wel even pijnlijk, ik trok dat staafje er zelf uit. 😂

2 nov 2021, 21:11, 😘
2

Ik vind dat de overheid veel te snel alles weer open heeft gegooid. Je kon gewoon zien dat het moment dat alles open ging, dat de besmettingen weer omhoog gingen. Ik vind het alleen maar logisch wat ze nu doen. Wel is het jammer, want eigenlijk is het ook de schuld van de mensen zonder vaccinatie. Als je gaat kijken naar de cijfers dan zie je dat het overgrote deel van de besmette mensen niet gevaccineerd is, dus een coronapas op werk lijkt me wel wat.

3 nov 2021, 08:11, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.