Break up

Mijn lief heeft t soort van uitgemaakt 😭😭, mede omdat ik eetproblemen heb 😭😭 hij zei dat hij verliefd was op iemand anders die daar tenminste geen last van heeft, hoe kan hij dat nu doen 😭😭😭😭😭

21 apr 2015, Iwannabethin


Reacties

plaats reactie
1

Als hij zoiets zegt, en doet, dan is hij jou niet waard!! Jij bent perfect zoals je bent, en als hij jou niet accepteert - met of zonder eetproblemen - dan heeft hij pech. Je bent een geweldige meid, zonder twijfel, dus stap erover heen en laat je niet door hem slecht voelen, alleen omdat hij jou niet meer wil!
xx

21 apr 2015, 18:04, Kaylee :)
2

Dankje, kheb t er echt moeilijk mee, soms wil ik me Gwn terug beginnen snijden 😭

21 apr 2015, 21:04, Iwannabethin
3

Neeee niet doen! Daar doe je alleen jezelf, en anderen mee pijn. Er zijn genoeg mensen die om je geven, dus ga zeker niet beginnen met snijden! Je moet gewoon volhouden, en dan komt het vanzelf goed, ik beloof je dat. Ik ben ook door zo'n periode heen geweest, alleen ik heb me er doorheen geslagen. Dat kun jij ook, als je niet opgeeft. Geloof me, het is veel beter als je volhoudt en aan het eind, dan is alles een stuk beter.
xx

21 apr 2015, 21:04, Kaylee :)

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.