betrapt door beste vriend?!

Hoi,
ik ging laatst bij mijn vriendje (ik noem m ff B) logeren, zijn ouders waren niet thuis, ik dacht dat we gwn met zn 2en gingen logeren, maar toen ik aankwam bleek het dat zijn beste vriend er ook was (hier heet hij P). Ik was hier wel oke mee, maar ik vond het wel jammer dat ik geen seks kon hebben met mijn vriendje B.

nou we gingen dus samen eten en daarna ging ik mn spullen alvast klaarleggen, B ging met mij mee en we hadden seks. Tijdens dat we seks hadden kwam P ineens binnen, hij schrok maar bleef staan.
hij heeft mij dus ook naakt gezien, seksend met zn beste vriend.
ik zit met P in de klas en ik weet niet hoe ik nou normaal naar school kan gaan na het weekend.....
Gr Meisjevan16

9 sep 2019, meisjevan16


Reacties

plaats reactie
1

lief meisjevan16,
wat erg om dit mee te maken, ik denk dat ik zou doen alsof het niet gebeurd is om te voorkomen dat het echt ongemakkelijk wordt. Veel succes! X

9 sep 2019, 15:09, Juliaatje
2

hoi, is 16 niet iets te jong? Denk er goed over na of je wel seks wil hebben op die leeftijd, doe nooit iets wat je niet wil

9 sep 2019, 15:09, Marieke89
3

hai @Marieke89, ik vind 16 jaar een prima leeftijd hoor, ik weet niet hoe anderen hierover denken?

9 sep 2019, 16:09, Sara21
4

Dat verschilt per persoon wat mensen jong vinden maar 16 vind ik wel kunnen, als je het veilig doet en er klaar voor bent dan kan het gewoon.

9 sep 2019, 18:09, juliatje.
5

dankje voor de reacties! Maarrrr wat kan ik doen als ik P weer tegenkom??
X

9 sep 2019, 18:09, meisjevan16
6

Normaal tegen hem doen en anders bespreek het met hem dan heb je geen zorgen meer.

9 sep 2019, 21:09, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.