Bekend worden? hoe?

heyy,

ik zou graag bekend willen worden, zoals Emma Keuven ofzo. Maar zij is al op haar 9e begonnen met YouTube, nu vind ik (13) het wel een beetje kinderachtig om nu te beginnen, aangezien je nog helemaal geen volgersd hebt.
Dus ik wou wel op instagram beginnen, maar daar lukt het ook nii echt... Als ik hashtags gebruikt komen er alleen maar van die gekke mensen uit andere landen.

zijn er nog andere manieren ofzo?

2 jun 2019, Help Me!


Reacties

plaats reactie
1

Waarom wil je beroemd worden? Hoe zou dit je gelukkiger maken?

2 jun 2019, 14:06, V
2

Nou, ik voel me best wel eenzaam....

2 jun 2019, 15:06, Help Me!
3

Geloof me het beroemd zijn maakt je niet minder eenzaam.Echte vriendschappen en goeie relaties wel.
1 Je kunt geen dagje zonder make-up op pad anders zit je gelijk in het lijstje ‘De lelijkste celebs aller tijden’ .
2 Geld maakt niet gelukkig al ben je heel beroemd.
3 Veel mensen gaan je gebruiken voor bekendheid.
4 Als je niet beroemd ben dan kan je ook zonder gedoe naar buiten.
5 Je krijgt ook veel kritiek als bekend persoon.
6 Je krijgt ook veel te maken met roddels als bekende.
7 Als bekend persoon moet je ook erg bewijzen tegen over je fans en wil jij dat?
Als je echt eenzaam bent kan je ook naar een therapeut toe. Succes en zeg maar als je nog hulp wilt.

2 jun 2019, 15:06, juliatje.
4

Eenzaamheid is iets waar geen enkele beroemdheid ooit vanaf is gekomen. Eenzaamheid moet je over praten met vrienden of familie, als je beroemd wordt vinden mensen je cool of geweldig maar je fans worden heus niet opeens je bff's. Als je vragen hebt of je wilt erover praten kun je het zeggen. Ik weet hoe het voelt......maar nu heb ik 3 fantastische vriendinnen die heel veel om me geven. Zegt het als er iets is. xxxxx

3 jun 2019, 18:06, I ❤️ Harry Potter
5

Emma Leuven zit op mijn school en er word oprecht heel veel over haar gepraat. Iedereen kent haar en heeft een mening over haar. Ik zou niet aan iets beginnen met de intentie om beroemd te worden want dan gaat het nooit lukken.

8 jul 2019, 21:07, Gurlll

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.