Aangesproken worden door mannen

Hey,ik wou over dit praten,omdat ik niemand anders heb om hierover te praten,maar vandaag ging ik naar een anime festival. Dus ik ging aankleden als mijn favoriete karakter. Het was normale kleding( Je kon niet mijn kont of borsten zien of zo) Ik droeg een piep beetje make-up. Ik ben wel wat ontwikkeld voor mijn leeftijd(Ik ben 12) Maar je kon duidelijk zien dat ik best jong was. Ik werd wel een paar keer aangesproken door jongens van mijn leeftijd. Zelfs vond ik dat niet eng,maar wel een beetje irri. Maar ik werd heel vaak aangesproken door volwassenen mannen. Nu dat ik thuis ben voel ik me echt goor en depri.Gelukkig ga ik niet zo vaak naar anime con.Maar wrm spreken gwn mannen van 30 kleine meisjes aan, like zoek iemand van je eigen leeftijd. Ik wou graag deze forum schrijven,want ik wil echt met iemand hierover praten.

7 apr 2018, iamtrashlawl


Reacties

plaats reactie
1

hoi ik kan wel praten hoor <3

7 apr 2018, 19:04, ;
2

Ik wil wel praten hoor

7 apr 2018, 19:04, juliatje.
3

Ik kan ook wel praten. Maar kan jij mijn ook helpen met mijn topic:

Dit gaat misschien niks worden.

7 apr 2018, 20:04, Eva
4

Omdat er veel vrijgezellen wanhoop daar rondloopt

9 apr 2018, 09:04, Bikinigek
5

Werd je "gewoon" aangesproken of bedoelden ze er iets mee?
Want het is natuurlijk voor anime liefhebbers, en dan is het niet super raar als die mannen het gewoon met jou over anime hebben toch?
Het is anders als ze iets van je wilden

9 apr 2018, 23:04, kirstixxxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.