15 en nog geen borsten

hoi ik ben een meisje van 15 maar ik heb nog steeds geen borsten. Al mijn vriendinnen hebben ze wel al en ook alle andere meiden uit mijn klas. Ik voel me nu nog steeds een kind :( zouden jullie kunnen schatten wanneer het bij mij begint of me gwoon troosten dat ik niet de enige ben bye

22 jul 2022, meisjezonderborsten


Reacties

plaats reactie
1

Hee Meis ik ben bijna 14 en ik heb alleen nog een grote bobbel en een bolling die bobbel doet vreselijk veel pijn): vertel wat voor grote borsten jij hebt heb je meer of minder dan mij? Ik kan je dan troosten <3 rea op me x

22 jul 2022, 23:07, Anoniem chickyyyy
2

hoi Anoniem chickyyyy, fijn dat je hebt gereageerd :) ik denk eigenlijk dat het bij mij nu een beetje begint allemaal maar het is nu nog maar klein dus ja maar dankje voor je antwoord :) xx

23 jul 2022, 08:07, meisjezonderborsten
3

Geen probleem (:

23 jul 2022, 11:07, Anoniem chickyyyyyy
4

geen probleem lijkt me
ken meer meiden met grote borsten die klagen dan die met kleine
zelf vind ik klein mooier

xx

25 jul 2022, 11:07, rox
5

Heee!!
ik ben zelf 14, en ben heb echt TOTAAL nog geen borsten. En dan bedoel ik letterlijk totaal helemaal geen borsten. Ik heb nu hetzelfde als een jongen, of een 3 jarig meisje. Tja.. ik ben er zelf ook super onzeker over ook omdat mijn tweelingzus al wel borsten heeft en ook lang is enzo. (net als mijn vriendinnen) die zijn ook allemaal al ongesteld, ik ook nog niet. En dan komt er nog iets, ik ben ontzettend klein. Ik ben nu dus 14, en ben pas 1.51. ik ben de kleinste van de klas. Ik wli dat het opschieeett!! ik weet ook niet wat ik moet doen, omdat ik geen bh heb. En ja, dan denk ik ook, waarom zou je een bh kopen want bij het omkleden bij gym enzo ziet iedereen dat ook. En uiteindleijk zien ze toch dat het nep is? dan sta ik echt voor gek. In de winter vind ik het minder erg dat ik nog geen borsten heb, maar in de zomer vind ik het vreselijk. (ivm croptops enzo) en, ik durf nu eigenlijk ook geen strakke jurkjes meer te dragen. Help!!
Iemand tips? xx
groetjes, onzeker meisje

1 dec 2022, 16:12, peer
6

Heyy,
Persoonlijk heb ik echt grote borsten. Ben trouwens 15. Ik snap misschien dat je dat zou willen maar het is echt niet chil. Al mijn vriendinnen hebben ook echt kleine borsten. Ja sorry kan je daar niet mee troosten maar opzich wel want ik zou echt weer kleine borsten willen hebben. Het is met alles onhandig. Ik moet ookal echt naar lingeriewinkel en dure bh's. Dus daar kan ik je wel mee troosten. Ik zou zeggen wees blij met je lichaam en dus kleine borsten. Meestal op je 15e stoppen je borsten met groeien. Maar ieder lichaam is anders net zoals met ongesteld zijn. Als je het echt heel graag wil kan je aan de pil gaan meestal krijg je daar ook grotere borsten van maar wees er echt blij mee.
Groetjesss

3 dec 2022, 21:12, Julia
7

Hoi ik ben een meisje 12 jaar en ben ook nog bijna helemaal plat dus er is niks aan de hand ze komen nog wel.
Ben ook nog niet ongesteld geweest maar heb al wel een beetje haar daar beneden en onder mijn oksels.
Ik maak me er niet druk om.
Verder ben ik van mezelf licht en dun en niet zo lang vergeleken met mijn klas.
Ik ben 1.47 lang.
Ik kijk ook elke dag in de spiegel om te kijken of ze al gegroeid zijn.
Dat was het ik hoop dat je er wat aan hebt doeii

20 mei 2023, 09:05, Anoniempje2011
8

wees blij, borsten zijn heel stom en onhandig

21 mei 2023, 23:05, 123
9

Ik word 13 bijna en ben al wel ongesteld enz geweest maar mijn Borsten zijn super klein en ze groeien wel een beetje maar ben eig nog kapot plat. Een vriendin zei een keer bij voetbal toen we een bal moesten opvangen met je borst ( jij moet niet klagen jij bent nog plat) en ja dat raakte me wel en sindsdien vergelijk ik me borsten ook altijd met anderen en voel me niet fijn en wil het liefst ook geen croptops aan

23 mei 2023, 20:05, Iemand
10

@ Hoi iemand
Je borsten groeien, nu nog langzaam.. straks gaan ze wat sneller groeien.. tot je 21 jaar groeien je borsten. Het lijkt me, ook niet fijn om, om met een, cup 90 D. Te lopen.. je bent al wel, al ongesteld geworden, je bent nog maar, 13 jaar. Nog een leve voor je.
Sterke met alles..

24 mei 2023, 12:05, Kim

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer