12 jaar en geen borsten

Ik ben 12 jaar en ik ben volledig plat, mijn borsten zijn al een tijdje aan het groeien maar echt heel langzaam want ik heb eigenlijk vrijwel niks. Ik schaam me daar best wel voor want heel veel van mijn vriendinnen hebben grotere borsten (ook jongere vriendinnen) is er nog hoop??

19 mei 2022, MeisjexMeisje

Reacties

plaats reactie
1

heel herkenbaar! Ben zelf ook 12 en heb dat ook. Volgens mij kun je er niets aandoen, wel irritant als je hoort dat mensen binnen 4 jaar van aa naar d gaan maar misschien is dat wel van jou. Kijk naar je moeder en eventueel je zus(je). Je borsten zijn voor een groot deel genetisch bepaald. Succes!!

19 mei 2022, 16:05, ook 12 jaar 70aa cup
2

Ik ben trouwens 153 en ik heb ondergewicht en ik ben best wel dun, maar mijn moeder heeft niet echt kleine borsten ofzo

19 mei 2022, 20:05, MeisjexMeisje
3

@MeisjexMeisje dan zou ik een beetje aankomen, met een hoger gewicht zullen je borsten iets sneller groeien.

19 mei 2022, 21:05, Anoniem
4

Ik probeer al aan te komen sinds mijn 7de, maar ik kan gewoon niet aankomen. Ik drink wel weinig, dus daar kan het misschien aan liggen.

20 mei 2022, 10:05, MeisjexMeisje
5

zelf had ik met me 12de jaar een cup 60 aa. bijna plat dus.
ik werd laat, ongesteld. ik ben nu 17 jaar. eb heb nu cup 80E
ze groeien van zelf .

21 mei 2022, 21:05, kim
6

Het is niet erg dat je geen borsten maar je kan ze ook later krijgen door een groeischot . Indien je vermoedt dat er iets aan de hand zou zijn kan je beter een afspraken maken met de huisarts, die kan beter advies geven

23 mei 2022, 16:05, Michiel
7

lieve schat het komt van zelf goed ze groeien echt wel maak je maar geen zorgen! Bij best wel veel mensen is dat zo. Geen zorgen maken lieve schat! en let niet zo erg op de andere

23 mei 2022, 21:05, het komt goed
8

hoi! er is natuurlijk nog hoop en het komt zeker goed en als het niet goed komt maakt dat niet zo veel uit het gaat om hoe je van binnen bent niet van buiten ik hoop dat je naar me luistert. Als dit voor jouw heel vervelend is dan wens ik je veel sterkte

24 mei 2022, 15:05, kijk anders naar je zelf meid!
9

🫢🏻

29 mei 2022, 18:05, 😘

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer