ik scheer mijn schaamhaar...

Geschreven door LiekeGirl op 16 jun 2015

1) omdat ik het zelf lekker/mooier/... vind
2 omdat mijn vriend het (perse) wil
3 omdat mijn vriend dat liever heeft
4 alleen voor de sex
5 omdat ik er anders niet bij hoor (bijv bij het douchen na een sportwed)
6 helemaal niet

Jullie reacties

16 jun 2015, 14:52 lotte21
22 jun 2015, 01:44 bikinigek

Het is mooier, zeker met leuke bikini's en slips. M'n moeder is huisarts en zegt dat het hygiënischer is, minder bacteriën. Je kan het dan wel beter laseren of waxen. Dat is een keer lastig, maar geen ingegroeide haartjes en gladder. Verder voelt het ook beter, denk maar terug toen je nog klein was, toen heb never zelf nooit bij stilgestaan.
Succes, xx

24 jun 2015, 06:02 Tennyo

Ik trim mijn schaamhaar ook. alleen ballen scheer ik kaal

29 jun 2015, 19:30 Koen1987

ik scheer het weg, als het bij mij wat langer werd gaat het jeuken en komen er kleine rode vlekjes dusjahh

2 sep 2015, 19:28 j14

1 en een beetje 5.Ik ben 17 en iedereen die ik ken scheert of waxt zich kaal. Het is gewoon een foutje van de natuur die haren daar.

3 sep 2015, 03:13 sophie

Ik heb mij op mijn 15de laten dieplaseren.
Er groeit bij mij nooit meer een haartje.

Vind het mooi.
En als ik een strakke 501 (knopengulp) aan heb hoef ik ook niet ''bang'' te zijn dat er schaamhaartjes uit de gulp steken.
(draag in strakke jeans geen slipje)

22 sep 2015, 23:41 Jaja

ik trim of onthaar soms als jongen. verwacht dat niet bij meisje standaard vind kaal heel saai

24 sep 2015, 16:32 bikinigek

Dit topic is gesloten voor verdere reacties. Heb je hier een vraag over, neem dan contact op met de coördinator.

Volg je ons al?

Verhalen, facts & meer