Ben ik mooi?

Geschreven door Verliefd! op 28 jun 2026

Hoi allemaal, ik zit nog op school en school vind ik best leuk. Maar ik ben erg verliefd en ik zit bij 2 meiden -natuurijk nog wel meer maar daar is niemand op- in de klas. en van 1 van die twee had ik pas een feestje en toen werd een jongen boos omdat we hem plaagden met het meisje van wie we dat feestje hadden. We schreven in het zand ... hartje ... en dan de namen. En het boze jochie maakte ruzie met een ander jochie van het feestje. Dus gingen ze heel erg ver weg. 2 meisjes, een meisje die op het feestje kwam en het meisje dat dr feestje hield daar waren ze op verliefd en andersom ook. Dus ze gingen dr achteraan. Ik wou mee. maar iemand zei, ff hier blijven, t zijn hun vriendjes. Dat stak op de een of ander manier heel erg. tis wel zo. Maar waarom heb ik dan geen vriendje? En, is die jongen waar ik op verliefd ben op mij? Doe ik stom? Want niemand is op mij! Kunnen jullie met helpen?

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer

Volg je ons al?

Verhalen, facts & meer